Теми статей
Обрати теми

Щодо грифу «Затверджено» декларації з ПДВ

Редакція ПБО
Відповідь на запитання

Щодо грифу «Затверджено» декларації з ПДВ

 

Який вигляд має гриф «Затверджено» податкової декларації з податку на додану вартість з дати набрання чинності наказом ДПАУ від 21.01.2009 р. № 8?

 

Оскільки згідно з наказом ДПАУ від 21.01.2009 р. № 8 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.01.2009 р. за № 90/16106) «Про внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість» відповідно:

— п. 1 цього наказу внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом ДПА України від 30.05.97 р. № 166, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 09.07.97 р. за № 250/2054 (у редакції наказу ДПА України від 17.03.2008 р. № 159), без викладення цієї форми у новій редакції, гриф «Затверджено» цієї форми повинен мати посилання на її затвердження наказом ДПА України від 30.05.97 р. № 166 (у редакції наказу ДПА України від 17.03.2008 р. № 159);

— п. 2 цього наказу внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої), затвердженої наказом ДПА України від 23.10.98 р. № 499, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.11.98 р. за № 715/3155 (у редакції наказу ДПА України від 17.03.2008 р. № 159), шляхом викладення цієї форми у новій редакції, гриф «Затверджено» цієї форми повинен мати посилання на її затвердження наказом ДПА України від 23.10.98 р. № 499 (у редакції наказу ДПА України від 21.01.2009 р. № 8).

 

Віктор Косарчук,
 директор Департаменту масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА України

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі