Теми статей
Обрати теми

Щодо врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток у 2009 році

Редакція ПБО
Телеграма від 08.05.2009 р. № 9592/7/15-0217

Щодо врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток у 2009 році

Термінова телеграма Державної податкової адміністрації України від 08.08.2009 р. № 9592/7/15-0217

 

Державна податкова адміністрація України у зв’язку з прийняттям 22 квітня 2009 року постанови Кабінету Міністрів України № 427 «Питання врахування у 2009 році від’ємного значення об’єкта обкладання податком на прибуток підприємств» з метою належної організації адміністрування податку на прибуток повідомляє наступне.

Відповідно до вищезазначеної постанови Кабінету Міністрів України «сума від’ємного значення об’єкта обкладання податком на прибуток підприємств, що виникла за результатами 2008 року, не підлягає включенню до складу валових витрат платника податку у податкових періодах 2009 року».

Таким чином,

рядок 04.9 декларацій з податку на прибуток підприємства, рядок 04.10 декларацій з податку на прибуток банку, рядок 4.6 додатка К1 до рядка 13 декларацій з податку на доходи (прибуток) страховика, та рядок 04.6 звітів про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи, що подаються за звітні періоди 2009 року, зокрема, за перший квартал цього року, не заповнюються.

 

Зобов’язую:

голів Державних податкових адміністрацій в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі

негайно довести зазначене роз’яснення до відома платників податків і підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування при проведенні контрольно-перевірочної роботи.

 

В.о. голови В. Кайзерман

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі