Якими документами підтвердити право на податковий кредит, якщо іноземну валюту придбано на аукціоні?
Платнику податку з доходів фізичних осіб для отримання права на податковий кредит по цьому податку у сумі сплачених банку процентів за іпотечним кредитом в іноземній валюті слід надати податковому органу документи на підтвердження відповідних витрат.
Які це мають бути документи, якщо платник придбавав іноземну валюту для погашення іпотечного кредиту на спеціальному аукціоні?
У цьому випадку платник податку повинен надати податковому органу наступні документи:
— копію договору між ним та банком
про участь у аукціоні;— копію платіжного документа, який підтверджує, що гривнєві кошти покладено на рахунок;
— копію меморіального ордера банку про здійснення списання коштів в іноземній валюті у погашення заборгованості за іпотечним кредитом.
При цьому
у зазначених документах платника податку має бути ідентифіковано (зазначено) як платника відповідних платежів.Крім того,
обов’язковим є надання квитанцій (інших платіжних документів), в яких зазначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я та по батькові платника податку як платника цих відсотків.
Тетяна ДОБРОДІЙ,
начальник відділу Департаменту
оподаткування фізичних осіб ДПА України