Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. Мінфін визначив форми регістрів бухобліку для малих підприємств

Редакція ПБО
Новини від 15.06.2011 р. № 720

Мінфін визначив форми регістрів бухобліку для малих підприємств

 

Наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2011 р. № 720

затверджено Методичні рекомендації із застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами (далі — Методрекомендації).

Зазначені

Методичні рекомендації призначені для ведення регістрів бухгалтерського обліку (далі — регістри) суб’єктами малого підприємництва — юридичними особами, які мають право ведення спрощеного обліку доходів і витрат, зокрема відповідають критеріям, визначеним п. 154.6 Податкового кодексу України, і не зареєстровані платниками податку на додану вартість.

Методичні рекомендації

визначають систему регістрів, порядок і спосіб реєстрації та узагальнення інформації в них без застосування подвійного запису для складання Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва (далі — Спрощений фінансовий звіт) за формою згідно з додатком 2 до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва».

У документі запропоновано здійснювати систематизацію господарських операцій у таких журналах обліку господарських операцій:

— Журнал 1-мс обліку активів (

додаток 1 до Методичних рекомендацій);

— Журнал 2-мс обліку капіталу і зобов’язань (

додаток 2 до Методичних рекомендацій);

— Журнал 3-мс обліку доходів (

додаток 3 до Методичних рекомендацій);

— Журнал 4-мс обліку витрат (

додаток 4 до Методичних рекомендацій).

Інформація про господарські операції з Журналів 1-мс і 2-мс використовується для складання Балансу (форма № 1-мс), а з Журналів 3-мс і 4-мс — для складання Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс), Спрощеного фінансового звіту.

За потреби, зокрема у разі значного обсягу господарських операцій, додатково можуть застосовуватися

5 відомостей обліку необоротних активів, нарахування амортизації, розрахунків із постачальниками, іншими кредиторами та бюджетом, розрахунків із працівниками, витрат на ремонт і поліпшення основних засобів. Також за потреби можуть використовуватися додаткові регістри (виготовлені самостійно).

Наказ від 15.06.2011 р. № 720

набув чинності з 15 червня 2011 року.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі