Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. ДПАУ роз’яснила, як подавати розрахунок «держдивідендів» за I квартал 2011 року

Редакція ПБО
Новини від 21.04.2011 р. № 11321/7/15-0317

ДПАУ роз’яснила, як подавати розрахунок «держдивідендів» за I квартал 2011 року

 

ДПАУ листом від 21.04.2011 р. № 11321/7/15-0317

пропонує державним унітарним підприємствам та їх об’єднанням зобов’язання за «держдивідендами» за I квартал 2011 року розраховувати за формою Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2010 році, затвердженою наказом ДПАУ від 21.05.2009 р. № 259.

При цьому в

п. 1 заголовної частини зазначеного Розрахунку цифри «2010» потрібно виправити на «2011» та у п. 7 цієї частини Розрахунку поставити відмітку про вид платника податку: державні унітарні підприємства та їх об’єднання; державні унітарні підприємства, що є суб’єктами природних монополій, та підприємства, обсяг чистого прибутку яких у поточному році становить понад 50000 тис. гривень; комунальні унітарні підприємства та їх об’єднання.

Також рядок 06 (норматив відрахування)

Розрахунку платникам податку необхідно заповнювати з урахуванням п. 1 постанови КМУ від 23.02.2011 р. № 138, згідно з якою:

— державні підприємства, що є суб’єктами природних монополій, та державні підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 млн гривень, сплачують «держдивіденди» у розмірі 30 %;

— інші державні унітарні підприємства — 15 %.

Останній день подання зазначеного Розрахунку за перший квартал 2011 року припадає на 10 травня 2011 року, а останній день сплати цього платежу — 20 травня 2011 року.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі