Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. Про перевірку документів органами ПФУ

Редакція ПБО
Новини від 31.01.2012 р. № 2153/03-20

Про перевірку документів органами ПФУ

 

Пенсійний фонд України (даліПФУ) листом від 31.01.2012 р. № 2153/03-20 нагадав, що ПФУ та його територіальні органи мають право проводити не частіше ніж один раз на календарний рік планову, а у випадках, передбачених законом, — позапланову перевірку на підприємствах, в установах і організаціях у фізичних осіб — підприємців бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного соціального внеску, достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості (зокрема, письмові) з питань, що виникають під час такої перевірки.

При цьому з метою забезпечення збору внесків у повному обсязі та запобігання можливому ухиленню платників від сплати страхових внесків та єдиного соціального внеску перевірці підлягають документи за весь період із моменту проведення попередньої перевірки платника.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі