Про перевірку документів органами ПФУ
Пенсійний фонд України (далі — ПФУ) листом від 31.01.2012 р. № 2153/03-20 нагадав, що ПФУ та його територіальні органи мають право проводити не частіше ніж один раз на календарний рік планову, а у випадках, передбачених законом, — позапланову перевірку на підприємствах, в установах і організаціях у фізичних осіб — підприємців бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного соціального внеску, достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості (зокрема, письмові) з питань, що виникають під час такої перевірки.
При цьому з метою забезпечення збору внесків у повному обсязі та запобігання можливому ухиленню платників від сплати страхових внесків та єдиного соціального внеску перевірці підлягають документи за весь період із моменту проведення попередньої перевірки платника.