Нюанси оплати праці працівників, які направлені у відрядження
Міністерство соціальної політики України у листі від 25.01.2012 р. № 90/13/84-12 роз’яснило деякі нюанси оплати праці працівників, які направлені у відрядження.
Мінсоцполітики нагадало, що у зв’язку зі змінами, внесеними до ст. 121 Кодексу законів про працю України*, норми цього Кодексу передбачають можливість виплачувати працівникам заробітну плату за виконану роботу у відрядженні, якщо її розмір вищий від збереженого середнього заробітку за цей період. Якщо за виконану у відрядженні роботу заробітна плата працівників є нижчою за їх середній заробіток, що зберігається, то їм виплачується середній заробіток.
* Законом України «Про внесення змін до статті 121 Кодексу законів про працю України» від 19.04.2011 р. № 3231-VI зазначену статтю було доповнено част. 4 такого змісту: «Працівникам, які направлені у службове відрядження, оплата праці за виконану роботу здійснюється відповідно до умов, визначених трудовим або колективним договором, і розмір такої оплати праці не може бути нижчим середнього заробітку».