Теми статей
Обрати теми

Створення автогосподарства

Редакція ПБО
Відповідь на запитання

Створення автогосподарства

 

Підприємство експлуатує 18 автомобілів. Чи обов’язково в цьому разі створювати окреме автогосподарство? Чи існують на сьогодні такі вимоги в законодавстві?

(м. Запоріжжя)

 

Відразу зауважимо, що сьогодні подібних вимог у законодавстві не існує. Тому рішення про створення автогосподарства суб’єкт господарювання приймає самостійно.

А запитання, вочевидь, виникло у зв’язку з тим, що подібні вимоги існували в минулому. Так, згідно зі старою редакцією п. 23 Порядку № 1388, що діяла в минулому (до 29.12.2009 р.), підприємство, що мало більше 15 одиниць транспортних засобів, які дислокувалися в межах одного населеного пункту, повинно було створювати автогосподарство. Для його відкриття, як зазначалося в цьому пункті, слід було:

— відвести огороджену територію з місцями для стоянки, зберігання, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;

— призначити керівника автогосподарства;

— ввести посади: фахівця з безпеки дорожнього руху, а також відповідальних за зберігання, технічне обслуговування та експлуатацію транспортних засобів.

Отже, створення автогосподарства при автопарку понад 15 транспортних одиниць було на той час однією з умов реєстрації автотранспорту за підприємством у ДАІ.

Наразі чинна редакція Порядку № 1388 більше таких вимог не містить і жодних умов щодо обов’язкового створення підприємством автогосподарства не висуває. Тому питання про створення автогосподарства з обслуговуючим персоналом вирішується на розсуд підприємства.

 

 Людмила Солошенко, економіст-аналітик

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі