Змінено Порядок відчуження об’єктів державної власності
Постановою КМУ від 14.11.2012 р. № 1048 унесено зміни до Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженого урядовою постановою від 06.06.2007 р. № 803, якими, зокрема, визначено перелік документів, необхідних для участі в аукціоні з продажу об’єктів державного майна.
Так, фізична або юридична особа, яка виявила намір зареєструватися як учасник зазначеного аукціону, повинна подати його організатору:
— заяву про участь в аукціоні (форму заяви наведено в оновленому додатку 4 до Порядку № 803);
— документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків;
— документ банку, яким підтверджується відкриття рахунка, з якого були перераховані реєстраційний та гарантійний внески;
— копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (копію паспорта — для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган ДПС і мають відмітку в паспорті) (для громадян України);
— витяг із торговельного, банківського чи судового реєстру або реєстраційного посвідчення (для нерезидентів);
— завірену копію установчих документів (для нерезидентів зазначені документи повинні бути легалізовані та перекладені українською мовою);
— рішення уповноваженого органу юрособи, яка виявила намір узяти участь в аукціоні, про участь в аукціоні та документи, що підтверджують повноваження такого органу;
— нотаріально засвідчену копію свідоцтва про реєстрацію іноземною юрособою постійного представництва із правом провадження господарської діяльності на території України.
Постанова від 14.11.2012 р. № 1048 набере чинності з дня офіційного опублікування.