Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Новини законодавства. Затверджено порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку права на податкову соціальну пільгу

Редакція ПБО
Податки & бухоблік Квітень, 2013/№ 32
Друк
Новини від 07.03.2013 р. № 384

Затверджено порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку права на податкову соціальну пільгу

 

Міністерство фінансів України наказом від 07.03.2013 р. № 384 затвердило новий Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форму Повідомлення про наявність порушень.

Порядок визначає процедуру інформування органами ДПС роботодавців платника податку про наявність порушень ним норми п.п. 169.2.1 Податкового кодексу України (щодо місця застосування податкової соціальної пільги), виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок, а також порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу.

Наказ від 07.03.2013 р. № 384 набере чинності з дня офіційного опублікування. На день підготовки номера цей документ офіційно ще не опублікований.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі