Кабмін затвердив новий порядок держреєстрації речових прав на нерухомість!
Кабмін постановою від 17.10.2013 р. № 868 затвердив:
— Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі — Порядок реєстрації);
— Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
За новими правилами державну реєстрацію прав шляхом внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Державний реєстр прав) проводять орган державної реєстрації прав та нотаріус (п. 2 Порядку реєстрації).
При цьому нотаріус, яким вчинено нотаріальну дію з нерухомим майном, проводить державну реєстрацію прав, набутих виключно у результаті вчинення такої дії.
У разі коли у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном виникають речові права, що є похідними від права власності, за відсутності державної реєстрації права власності на таке майно у Державному реєстрі прав нотаріус, яким вчиняється нотаріальна дія, одночасно проводить державну реєстрацію права власності на таке майно та державну реєстрацію речового права, що є похідним від нього.
Додаткову інформацію щодо проведення держреєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно ви можете знайти у газеті «Податки та бухгалтерський облік», 2013, № 43, с. 4.
Постанова від 17.10.2013 р. № 868 набере чинності через 2 місяці з дня її опублікування.