Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. За якою формою будуть інформувати роботодавців про порушення застосування ПСП працівниками?

Редакція ПБО
Новини від 27.01.2014 р. № 86

За якою формою будуть інформувати роботодавців про порушення застосування ПСП працівниками?

Міндоходів наказом від 27.01.2014 р. № 86 затвердило:

Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу;

— форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу.

Наказ від 27.01.2014 р. № 86 набере чинності з дня офіційного опублікування. На день підготовки номера документ офіційно ще не опублікований.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі