Теми статей
Обрати теми

Новини законодавства. Електронні перевірки: роз’яснює Міндоходів

Редакція ПБО
Новини

Електронні перевірки: роз’яснює Міндоходів

Міндоходів на своєму офіційному сайті зазначає, що платник може подати до органів Міндоходів у електронній формі документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, для проведення електронної перевірки.

Для цього потрібно дотримуватись умови щодо використання електронного цифрового підпису підзвітних осіб.

Документи для проведення електронної перевірки створюються в електронній формі та зберігаються на електронних носіях інформації.

Такі документи можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Детально про те, як провести електронну перевірку і що для цього потрібно знати, читайте в газеті «Податки та бухгалтерський облік», 2014, № 4, с. 31.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі