Теми статей
Обрати теми

Податківці роз’яснили, як розрахувати роздрібни ціни на тютюнові вироби

ДФСУ
Податківці у листі від 20.01.2015 р. № 1519/7/9999-19-03-03-17, зокрема, навели формули розрахунку граничної роздрібної ціни тютюнових виробів з урахуванням «роздрібного» акцизного податку, податкового зобов’язання з ПДВ та з акцизного податку.

Так, роздрібна ціна тютюнових виробів, що реалізуються в роздріб, вище якої не може здійснюватися їх продаж, формується наступним чином.

Обчислення граничної роздрібної ціни тютюнових виробів (ГРЦТВ): ГРЦТВ = максимальна роздрібна ціна (МРЦ) : 100 х 105.

Фактична роздрібна ціна, за якою продають тютюнові вироби (ФРЦТВ), має дорівнювати або бути меншою, ніж ГРЦТВ.

Якщо суб’єкти господарювання, що здійснюють роздрібний продаж тютюнових виробів, зареєстровані платниками ПДВ, то ФРЦТВ обчислюється таким чином: ФРЦТВ = (РЦТВ : 100 х 120) : 100 х 105,

де РЦТВ — роздрібна ціна тютюнових виробів без ПДВ.

Сума податкового зобов’язання з «роздрібного» акцизного податку за реалізовані тютюнові вироби (ПЗа) становитиме: ПЗа = ФРЦТВ : 105 х 5.

Сума податкового зобов’язання з ПДВ (ПЗпдв) складатиме: ПЗпдв = (ФРЦТВ - ПЗа) : 120 х 20.

Якщо суб’єкти господарювання, що здійснюють роздрібний продаж тютюнових виробів, не зареєстровані платниками ПДВ: ФРЦТВ = РЦТВ : 100х х 105.

Сума податкового зобов’язання з акцизного податку з роздрібних продажів складатиме: ПЗа =ФРЦТВ : 105 х 5.

Вважаємо, що зазначені алгоритми розрахунку ПДВ та акцизного податку розповсюджується на всі товари, з яких сплачується «роздрібний» акциз.

Текст листа з редакційним коментарем буде опубліковано в одному з найближчих номерів «Податки та бухгалтерський облік».

Теги ціни
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі