Теми статей
Обрати теми

Податкові накладні: за рахунками чи за договором у цілому?

Солошенко Людмила, податковий експерт
За договором (згідно з виставленим рахунком) покупець сплатив частковий аванс за товари А і В — склали за ними авансову податкову накладну (ПН). Проте далі покупець фактично забрав товари С і Д (за які йому був виставлений другий рахунок за тим же договором). Як складати податкові накладні? Чи треба на постачання товарів С і Д (тобто під кожен рахунок) складати нову ПН? Чи раз товари С і Д відвантажені в межах того самого договору і вписуються в отриманий аванс, то у складанні другої ПН немає необхідності? А скласти другу ПН доведеться, тільки коли відвантаження за договором вийдуть за отриманий аванс?

У такому разі на товари С і Д, що відвантажуються покупцеві згідно з укладеним договором, треба скласти нову ПН.

Адже, як відомо, ПДВ-облік орієнтований на першу подію. У зв’язку із цим за товарами податкові зобов’язання (ПЗ) з ПДВ виникають за першою подією: за отриманням оплати за товари або за відвантаженням (п. 187.1 ПКУ).

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі