Теми статей
Обрати теми

Списання декількох основних засобів одним актом: чи можливо?

Войтенко Тетяна, податковий експерт
Підприємство планує списати відразу досить велику кількість основних засобів (ОЗ). Чи можна скласти один акт (самостійно розроблений) на списання всіх об’єктів ОЗ, що підлягають ліквідації, різних за вартістю та призначенням? Розбираємося.

Рішення про ліквідацію об’єктів ОЗ

Якщо з якихось причин об’єкт ОЗ не відповідає критеріям визнання активом, то його списують з балансу (п. 33 НП(С)БО 7 «Основні засоби», п. 41 Методрекомендацій № 561*).

* Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів, затверджені наказом Мінфіну від 30.09.2003 № 561.

Для визначення непридатності ОЗ до подальшого використання та оформлення відповідних первинних документів наказом керівника підприємства створюється комісія

(п. 41 Методрекомендацій № 561). Це може бути і постійно діюча комісія.

Така створена на підприємстві комісія має (п. 42 Методрекомендацій № 561):

— здійснити безпосередній огляд об’єкта, що підлягає списанню;

— встановити причини невідповідності критеріям активу;

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі