ВИСНОВОК ДОКУМЕНТА
Якщо Товариство не здійснює продаж алкогольних напоїв, а лише як посередницька або інформаційна платформа розміщує інформацію про товар у каталозі маркетплейсу, то таке розміщення інформації про продукцію в онлайн-каталозі без її фактичного продажу не є роздрібною торгівлею алконапоями і не потребує отримання ліцензії
Схема роботи. Товариство є адміністратором маркетплейсу (онлайн-платформи) і забезпечує взаємодію між кінцевими споживачами та госпсуб’єктами — продавцями товарів. А саме: через вебсайт і мобільний додаток Товариства в онлайн-каталозі маркетплейсу споживачі отримують інформацію про товар, укладають електронні договори з продавцями та здійснюють замовлення товарів.
При цьому Товариство не здійснює продаж товарів, не отримує їх на баланс, не приймає оплату, не оформлює розрахункові документи на покупців.
Товариство планує за такою ж схемою надавати послуги в маркетплейсі і працювати з продавцем алкогольної продукції, який має відповідну ліцензію, виступає продавцем та несе відповідальність за дотримання законодавства при реалізації алконапоїв.
Запитання. Товариство запитало у фіскалів, чи потрібно йому (як власнику онлайн-платформи) за такої схеми:
— отримувати роздрібну ліцензію на продаж алконапоїв;
— виконувати вимоги законодавства щодо обігу алконапоїв (хоча воно лише надає технічну можливість розміщення пропозицій від інших госпсуб’єктів);
— встановлювати РРО;
— контролювати / відповідати за дотримання мінімальних цін на алкоголь?