«ФАКТОРМАРКЕТ» — книги, що їх вибирають професіонали
Сьогодні бухгалтеру-професіоналу, щоб відстежити постійні зміни в українському законодавстві, необхідно якомога більше інформаційних каналів: Інтернет, спеціалізовані періодичні видання, професійна література. Де знайти найширший асортимент якісної професійної літератури для бухгалтера, керівника, приватного підприємця чи юриста? Найбільш простий та зручний спосіб — інтернет-магазин. У статті спробуємо на прикладі роботи з «ФАКТОРМАРКЕТОМ» висвітлити всі переваги та недоліки цього способу добору та придбання професійної літератури.
Ірина БАСОВА, економіст-аналітик
ПЕРШЕ ЗНАЙОМСТВО
Отже, інтернет-магазин професійної літератури для бухгалтерів, економістів, юристів, керівників та приватних підприємців Видавничого будинку «Фактор» — «ФАКТОРМАРКЕТ» (http://market.factor.ua/). Не секрет, що Видавничий будинок «Фактор» належить до лідерів на ринку економічної та правової літератури за асортиментом та якістю продукції, що випускається. Професійні книги Видавничого будинку «Фактор» стали незамінними помічниками для фахівців у всіх куточках України.
Основне завдання інтернет-магазину — максимально повно та оперативно забезпечувати читача професійною літературою, необхідною для успішного ведення бізнесу, і робити все, щоб книги, які випускаються, максимально відповідали найвибагливішим вимогам читача, а широкий асортимент книг та чітка орієнтація на споживача дозволяли задовольняти як потреби того, хто тільки починає свій трудовий шлях, так і вишукані вимоги професіоналів своєї справи.
Сьогодні за допомогою інтернет-магазину можна придбати понад 200 найменувань спеціалізованої професійної літератури. Діловодство і документообіг, аудит, бюджетний, бухгалтерський та податковий облік для новачків та профі, автоматизація бухгалтерського обліку, правові й кадрові питання — ці та інші теми розкриваються на сторінках книг, що випускаються Видавничим будинком «Фактор».
Щоб зайти до інтернет-магазину «ФАКТОРМАРКЕТ», потрібно в адресному рядку браузера набрати http://market.factor.ua/, або знайти його за допомогою будь-якого пошукового ресурсу (Google, Yandex тощо). Головна сторінка інтернет-магазину виглядає, як показано на рис. 1. Відразу зауважимо, що паралельно працюють український та російський варіанти інтерфейсу інтернет-магазину.
Розглянемо докладніше структуру головної сторінки інтернет-магазину.
(1) «Каталог» — це повний рубрикатор, в якому всі книги розподілено відповідно до їх тематичної спрямованості та цільової аудиторії. Докладніше про структуру каталогу ми поговоримо далі.
(2) «Новинки» — розділ інтернет-магазину, в якому розміщуються книги, що останніми надійшли у продаж. Якщо ви постійно стежите за нашим асортиментом, цей розділ — ваш найкращий, саме він допоможе вам не пропустити цікаву та потрібну книгу.
(3) «Ваша корзина»: цей розділ — список ваших покупок в інтернет-магазині, своєрідні закладки «Обратить внимание!», які можна поставити на книгах. Цей список можна як підтвердити, так і відмінити.
(4) «Готовится к выходу» — як стає зрозуміло вже з назви, це рубрика-анонс. Тепер ви можете не перейматися сумнівами та очікуваннями: «Чи буде і коли буде?» щодо книги тієї чи іншої тематики. У цій рубриці розміщуються книги, які вже підготовлені до друку і відповідно з’являться у продажу протягом найближчих 14 днів. Після того як книга з’явиться у продажу, її можна побачити в рубриці «Новинки».
(5) «Бестселлеры» — саме так. Бестселером може бути не лише художня книга, а й книга з асортименту професійної літератури. У цій рубриці розміщуються книги — лідери продажів, найповніші та найактуальніші аналітичні матеріали з окремих питань, окремих розділів обліку, його організації в цілому, звітності, застосування міжнародних стандартів тощо.
(6) «Интересное предложение» та «Акция» — рекламні розділи партнерів, в яких розміщується інформація про всілякі акції для бухгалтерів (і не лише!), а також цікаві пропозиції, що стосуються професійних періодичних видань у класичному паперовому та електронному вигляді!
(7) «Лента» — шість книг, що випадково вибираються з усього асортименту. Тут можна побачити актуальну для вас книгу, яку ви не знали де шукати або про існування якої просто не здогадувалися.
(8) «Поиск»: рядок пошуку на сайті — незамінний інструмент для пошуку книг як за точно відомим реквізитом (наприклад, за словом з назви або за автором), так і за окремими тематичними словами (наприклад, «прибуток», «ПДВ», «облік» тощо).
(9) «Вход» — панель входу на сайт інтернет-магазину (рядки для введення логіна і пароля) для зареєстрованих користувачів. Якщо ви ще не зареєстровані клієнтом, то можна пройти реєстрацію, перейшовши за посиланням «Регистрация» саме на цій панелі. А якщо ви зареєстровані в соціальних мережах «Вконтакте» або «Facebook», то ввійти на сайт інтернет-магазину можна за допомогою ваших акаунтів у тій чи інший соцмережі.
(10) «Закладки» — перелік основних відомостей, пов’язаних з роботою інтернет-магазину, його опис, способи доставки та оплати, контактна інформація, форми для звернення за допомогою і для запитань клієнтів, інформація для оптових покупців.
Каталог
Особливу увагу потрібно приділити « Каталогу», адже це, по суті, бібліотека, структурована за цільовою аудиторією, тематичними напрямками, а також за формою видання тієї чи іншої книги (рис. 2). Так, структуризація за цільовою аудиторією включає такі елементи: «Бухгалтерам», «Аудиторам», «Руководителям», «Частным предпринимателям», «Работникам кадровых служб», «Юристам» та «Медицинским работникам». Зауважте, що та сама книга може зустрічатися в різних рубриках, наприклад «Бухгалтерам» і «Частным предпринимателям».
Далі всередині поділу за цільовою аудиторією існують тематичні напрямки. Наприклад, тематичні напрями в рубриці «Бухгалтерам» (рис. 2), «Заработная
плата и другие выплаты работникам» або «Учет и организация отдельных видов деятельности».
Окремо виділено в каталозі серійні видання (наприклад, серія «Библиотека законодательства», «Шпаргалка для бухгалтера», «Как заполнить…» або «Все об учете и организации…») та електронні видання (книги на CD-дисках). Інші рубрики цільових аудиторій також містять внутрішній поділ за тематичною спрямованістю.
Отже, ви знайшли потрібну тематику, наприклад «Составление и анализ отчетности», і вас зацікавила книга «Как заполнить финансовую (бухгалтерскую) отчетность». Клацнувши мишкою по її назві, переходьте на сторінку самої книги (рис. 3). Тут міститься вся інформація про це видання:
1 — автор книги;
2 — роздрібна ціна;
3 — мова (українська чи російська, або дві мови в одній книзі), рік видання, кількість сторінок, тип палітурки та формат;
4 — наявність на складі;
5 — кнопка «Заказать», клацання по якій перемістить книгу до вашого кошика;
6 — посилання для соціальних мереж, що дають можливість поділитися інформацією про книгу зі своїми друзями;
7 — код ISBN: унікальний код, що присвоюється книзі, за яким можна точно знайти цю книгу. Зверніть увагу: цей код у книг з однаковою назвою, але першого і другого видання, завжди відрізнятимуться!
Для того щоб ви мали можливість ознайомитися зі змістом книги та стилем викладення матеріалу, на сторінці прикріплено окремими файлами витяги з книги. Їх можна побачити, клацнувши мишкою по посиланню «Просмотреть содержание» або «Просмотреть фрагмент» (рис. 3). На окремих однойменних закладках можна прочитати анотацію до книги, а також відгуки читачів.
Отже, книгу вибрано. Тепер потрібно натиснути на кнопку «Заказать», щоб вона з’явилася у вашому кошику. На підтвердження того, що книгу замовлено, система видасть спеціальне повідомлення (рис. 4).
Тепер вам залишається тільки відкрити ваш кошик, переглянути замовлені книги, увести дані, необхідні для повного оформлення замовлення, та підтвердити його.
Успіхів у роботі та приємних покупок!