Теми статей
Обрати теми

Допомогу по тимчасовій непрацездатності нараховано, але не виплачено: графи 3 та 4 ф. № 1ДФ

Редакція ПК
Відповідь на запитання

допомогу по тимчасовій непрацездатності нараховано, але не виплачено: графи 3 та 4 ф. № 1ДФ

Чи необхідно відображати в графі 3 Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. № 1ДФ виплати по листках непрацездатності, що не виплачені Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, та відповідну суму утриманого податку в графах 4а та 4?

 

Відповідно до п.п. 168.1.1 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VІ (далі — ПК) податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 ПК.

Згідно з п.п. 168.1.2 ПК податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.

Відповідно до п. 3 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.2010 р. № 1020:

у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з Довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні;

у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом.

Заробітна плата, що виплачується у встановлені терміни у наступному місяці, повинна бути відображена в Податковому розрахунку за той період, у який входить попередній місяць, за який заробітну плату було нараховано;

у графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством;

у графі 4 «Сума перерахованого податку» відображається фактична сума перерахованого податку до бюджету.

Ураховуючи те, що виплати по листках непрацездатності не виплачуються найманим працівникам, при заповненні Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. № 1ДФ у графі 3 ця сума не відображається.

Однак при заповненні граф 4 та 4а слід враховувати норми ст. 168 ПК, а саме: податковий агент, який нараховує оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу, але податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом.

Таким чином, нарахована сума податку з виплат по листках непрацездатності відображається у графі 4а, але не зазначається у графі 4 Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ф. № 1ДФ.

 

За інформацією (підкатегорія 103.25.1)
з Єдиної бази податкових знань,
розміщеної на офіційному сайті Міндоходів:
www.minrd.gov.ua

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі