Новини та події

В обраному У обране
Друк
Редакція ОП
Оплата праці Вересень, 2009/№ 18
Новини

З 1 ЖОВТНЯ 2009 РОКУ РОЗМІР МІНІМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ СТАНОВИТЬ 650 грн.

З 1 жовтня 2009 року рівень мінімальної заробітної плати збільшено до 650 грн. (ст. 55 Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» від 26.12.2008 р. № 835-VІ).

Це вплине, зокрема, на розмір посадових окладів окремих працівників

бюджетної сфери, оплата праці яких здійснюється згідно з Єдиною тарифною сіткою. Відповідно до постанови КМУ від 20.12.2008 р. № 1117 на 1 жовтня 2009 року посадовий оклад працівників 1-го, 2-го і 3-го тарифних розрядів у штатному розписі має бути встановлено в розмірі 650 грн. Посадові оклади інших працівників залишаються на колишньому рівні, розрахованому виходячи з 545 грн.

(Про те, як вплинуло підвищення мінімальної заробітної плати на порядок проведення індексації заробітної плати працівників бюджетної сфери, ви дізнаєтеся зі статті «Індексуємо грошові доходи за жовтень 2009 року» на с. 21).

 

ТЕРМІНИ ВИПЛАТИ ЗАРПЛАТИ ДЛЯ БЮДЖЕТНИКІВ: РЕКОМЕНДАЦІЇ КАБМІНУ

Постановою КМУ від 03.09.2009 р. № 955 унесено чергові зміни до постанови КМУ «Деякі питання організації бюджетного процесу» від 26.11.2008 р. № 1036.

Зокрема, заслуговує на увагу поправка в частині недопущення виникнення кредиторської заборгованості в бюджетній сфері. Розпорядникам коштів державного та місцевих бюджетів рекомендується

переглянути умови колективних договорів у частині термінів отримання заробітної плати за другу половину місяця і встановити термін її виплати до 1 числа наступного місяця.

Такі заходи спрямовано на усунення факторів, що сприяють утворенню кредиторської заборгованості бюджетних установ на кінець звітного місяця щодо заробітної плати.

 

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ІНВАЛІДІВ

Кабмін постановою від 03.09.2009 р. № 930 уніс зміни до нормативної бази, що стосується роботодавців, у штаті яких значаться (повинні значитися) інваліди.

Зокрема, унесено зміни до Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, які використовують найману працю. Відповідно до змін новостворені підприємства (підприємці), в яких кількість працюючих збільшується до 8 та більше осіб,

зобов’язані зареєструватися у Фонді інвалідів у строк до 1 лютого року, наступного за роком створення чи збільшення кількості працюючих. Раніше строк реєстрації для новостворених суб’єктів було обмежено 10 днями після їх державної реєстрації.

Також зазнав зміни Порядок проведення перевірки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, які використовують найману працю. Тепер про початок проведення планової перевірки Фонд може повідомляти роботодавця не тільки в письмовій формі, а й за телефоном (телефонограмою). За відсутності повідомлення роботодавець має право не допускати перевіряючих до перевірки.

(Докладніше про ці та інші нововведення ви зможете прочитати в наступному номері газети.)

 

ЗМІНИ В ПОРЯДКУ ВИПЛАТИ ДОПОМОГИ СІМ'ЯМ З ДІТЬМИ

Постановою КМУ від 09.09.2009 р. № 971 унесено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1751.

Тепер

особи, які доглядають дітей віком до трьох років та одночасно здійснюють підприємницьку діяльність, мають право на отримання допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку в повному розмірі. Раніше Порядком передбачалося припинення виплати такої допомоги в разі початку або відновлення підприємницької діяльності з 1-го числа місяця, в якому розпочато таку діяльність.

Крім того, перелік обов'язкових документів, які необхідно подати до органів праці та соціального захисту населення такій категорії осіб для отримання допомоги по догляду за дитиною до трьох років доповнено ще одним документом — копією свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи — підприємця.

 

ЗМІНЕНО ШТАТНУ ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ

Постановою КМУ від 03.09.2009 р. № 970 унесено зміни до п. 1 постанови КМУ від 18.07.2007 р. № 943, відповідно до якого встановлюється нова штатна чисельність працівників органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців.

У результаті змін штатна чисельність працівників таких органів збільшилася. Так, зокрема:

— чисельність працівників органу (відділу) ведення Держреєстру виборців при кількості понад 300000 виборців на виборчих ділянках, створених у межах території, на яку поширюються повноваження такого органу ведення, становить до 9 штатних одиниць (раніше передбачалося — до 8 штатних одиниць);

— чисельність працівників регіонального органу (відділу) адміністрування Держреєстру виборців при кількості до 36 органів ведення, на які поширюються повноваження цього органу адміністрування, становить 4 штатні одиниці (раніше передбачалося — 3 штатні одиниці).

 

ЗВІТНІСТЬ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Пенсійний фонд у листі від 12.08.2009 р. № 14714/03-30 нагадав, що юридичні особи, які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України, але не мають найманих працівників і відповідно не мають статусу страхувальника, не є платниками страхових внесків. Із цього випливає, що такі юридичні особи не зобов'язані подавати щомісячну звітність до органів Пенсійного фонду.

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити