Теми статей
Обрати теми

Новини та події

Редакція ОП
Новини

Граничний вік перебування на державній службі

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до ст. 23 Закону України «Про державну службу» від 15.03.2012 р. № 4528-VI державним службовцям, які обіймають посади першої категорії, за рішенням відповідного державного органу або посадової особи, які здійснили призначення їх на посаду, може бути продовжено перебування на державній службі після досягнення ними шістдесятип’ятирічного віку за їх згодою у зв'язку з потребами служби, якщо інше не передбачено законом.

Нагадаємо, що згідно із Законом України «Про державну службу» від 16.12.93 р. № 3723-XII до першої категорії посад державних службовців належать посади перших заступників міністрів, керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Уряду України, їх перших заступників, голів та членів державних колегіальних органів, Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим, голів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівників Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, заступників керівників Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України та інші прирівняні до них посади.

Закон № 4528 набрав чинності з дня, наступного за днем офіційного опублікування, тобто з 11 квітня 2012 року (Закон офіційно опубліковано в газеті «Голос України» від 10.04.2012 р. № 65).

 

Відмова без поважних причин від відрядження є неправомірною

Мінсоцполітики в листі від 14.12.2011 р. № 350/06/ 186-11 зауважило, що направлення у відрядження за розпорядженням керівника за рахунок підприємства для виконання завдання, застереженого трудовим договором, є обов'язковим для працівника.

Відмова без поважних причин від виконання таких обов'язків вважається порушенням трудової дисципліни, за яке може бути застосовано дисциплінарне стягнення, передбачене ст. 147 КЗпП. У разі якщо працівник продовжуватиме відмовлятися від направлення у відрядження , на нього може бути накладено стягнення і вдруге, у тому числі у вигляді звільнення відповідно до п. 3 ст. 40 КЗпП.

Водночас слід мати на увазі, що забороняється направляти у відрядження вагітних жінок та жінок, які мають дітей віком до трьох років (ст. 176 КЗпП). Відповідно до ст. 177 КЗпП жінки, які мають дітей віком від трьох до чотирнадцяти років або дітей-інвалідів, не можуть бути направлені у відрядження без їх згоди.

Гарантії, установлені ст. 176 і 177 КЗпП, поширюються також і на батьків, які виховують дітей без матері (у тому числі в разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також на опікунів (піклувальників), прийомних батьків.

 

Доплата за виконання повноважень селищного голови

Мінсоцполітики в листі від 29.02.2012 р. № 182/13/ 84-12 розглянуло питання щодо права на доплату секретарю селищної ради в розмірі різниці в посадових окладах на період відсутності селищного голови у зв'язку з достроковим припиненням його повноважень.

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 р. № 280/97-ВР у разі звільнення з посади сільського, селищного, міського голови у зв'язку з достроковим припиненням його повноважень або його смерті, а також у разі неможливості здійснення ним своїх повноважень повноваження сільського, селищного, міського голови здійснює секретар відповідної сільської, селищної, міської ради.

Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування згідно з вимогами постанови КМУ «Про впорядкування структури та умов праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268.

Пунктом 1 п. «г» п. 2 цієї постанови КМУ передбачено встановлення фахівцям доплат за виконання обов'язків тимчасово відсутнього керівника або заступника керівника структурного підрозділу в розмірі різниці між фактичним посадовим окладом тимчасово відсутнього керівника або заступника керівника структурного підрозділу (без урахування надбавок і доплат) та посадовим окладом працівника, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього керівника та заступника керівника структурного підрозділу, якщо працівник, котрий виконує обов'язки тимчасово відсутнього керівника структурного підрозділу, не є його заступником.

Ці доплати можуть установлюватися фахівцям лише в разі виконання ними обов'язків тимчасово відсутнього керівника структурного підрозділу.

Таким чином, оплата праці секретаря селищної ради здійснюється за посадою (секретаря) без установлення доплати за виконання повноважень селищного голови.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі