Соціальні мережі — зручний інструмент комунікації для старост та громад

В обраному У обране
Друк
Осадча Галина, спеціаліст з комунікацій Швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO
Радник старости Вересень, 2019/№ 3
Соцмережі… Для когось — біль і проблема, для когось — практичний спосіб тримати контакт із друзями, для когось — невиправдані політичні бійки у коментарях й джерело негативу, а для когось — зручний інструмент залучення аудиторії до свого бізнес-продукту. Можна довго обговорювати переваги та недоліки соціальних мереж, зійшовши до норм моралі та відмінностей поколінь. Проте один факт залишається незмінним — розбиратися у соціальних мережах потрібно усім. Розуміти, які функції соцмережі виконують та який відбиток накладають на наше життя і роботу, потрібно навіть тим людям, хто ними не користується, — навіть ті, хто не є користувачами соціальних мереж, зустрічаються з їхнім впливом.

Що є що у світі соцмереж?

Соціальна мережа — це сервіс для підтримки соціальних зв’язків в Інтернеті. Важливим елементом соцмережі є контент (зміст, інформація), створений користувачами. Люди з усього світу власноруч публікують свої фото і відео, думки та коментарі. Компанії-власники не публікують свої статті чи фото — тоді вони були б просто медіа, як газета або журнал онлайн. Натомість компанії-власники пишуть програми та алгоритми, які, власне, надають можливість користувачам із усього світу викладати свою інформацію, обговорювати її, поширювати далі. Підйом соціальних мереж став революцією у сучасному суспільстві — тепер кожен користувач є медіа-особистістю. Ми самі обираємо, що опублікувати всім на розгляд, а що ні. Саме тому надважливо розуміти суть соцмереж, щоб випускати правильні повідомлення у світ і не потерпати від неправдивої інформації від інших.

Наразі найпопулярнішими соцмережами є Facebook — найбільша у світі соціальна мережа, YouTube — сервіс для публікації та обговорення відео, Instagram — сервіс для публікації та обговорення зображень, Twitter — сервіс для публікації користувачами коротких публічних повідомлень, LinkedIn — сервіс для розміщення свого резюме та комунікації із роботодавцями, WeChat — сервіс для обміну повідомленнями та соціальна мережа у Китаї, де заборонені інші соцмережі. Важливо звернути увагу на те, що кожна соцмережа має свій напрям діяльності — відео, фото, довгий чи короткий текст. Чому це важливо? А тому, що тип інформації, під який закладена мережа, визначає, як ефективно донести усім глядачам чи читачам бажане повідомлення, візуальне чи текстове. Але про це згодом.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити