Теми статей
Обрати теми

Актуальне запитання. Щодо змін у переліку документів, необхідних для реєстрації особи в службі зайнятості

Які документи необхідні для реєстрації в службі зайнятості?

Під час реєстрації в службі зайнятості необхідно пред’явити такі документи:

— паспорт (е-паспорт) або інший документ (е-документ на період воєнного стану), що підтверджує громадянство України. Для іноземців — посвідку на проживання;

— довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або її електронне представлення (крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку в паспорті);

— документ про освіту (за наявності);

— документ (або відомості електронної трудової книжки), що підтверджує припинення останнього виду зайнятості;

— військово-обліковий документ для військовозобов’язаних громадян.

А також інші документи, визначені пп. 17 — 19 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792:

— внутрішньо переміщеним особам й особам, які перебувають на територіях ведення бойових дій або на тимчасово окупованих територіях, — заяву про припинення трудового договору на ім’я роботодавця;

— членам особистого селянського господарства — довідку про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід із такого господарства;

— військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової служби) — військово-обліковий документ, у якому зазначена дата взяття їх на облік у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки відповідно до законодавства;

— одному з батьків або особі, яка їх замінює і має на утриманні дитину (дітей) віком до шести років, — свідоцтво про народження дитини, рішення органу опіки та піклування про встановлення опіки чи піклування над такою дитиною або рішення суду;

— одному з батьків або особі, яка їх замінює і виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років, — свідоцтво про народження дитини, рішення органу опіки та піклування про встановлення опіки чи піклування над такою дитиною або рішення суду та/або довідку структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої держадміністрації або виконавчого органу міської ради про отримання (неотримання) соціальної допомоги;

— одному з батьків або особі, яка їх замінює і виховує без одного з подружжя дитину з інвалідністю, утримує без одного з подружжя особу з інвалідністю з дитинства (незалежно від віку) та/або особу з інвалідністю I групи (незалежно від причини інвалідності), — пенсійне посвідчення, що містить запис про інвалідність, рішення місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування про встановлення опіки чи піклування над такою дитиною або рішення суду та/або довідку структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої держадміністрації або виконавчого органу міської ради про отримання (неотримання) соціальної допомоги;

— одному з батьків або особі, яка їх замінює і виховує без одного з подружжя дитину з інвалідністю (до досягнення нею 18-річного віку), — пенсійне посвідчення, що містить запис про інвалідність;

— дитині-сироті або дитині, позбавленій батьківського піклування, — копію рішення місцевого органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

— особі, яка звільнена після відбування покарання або примусового лікування, — відповідну довідку установи, у якій така особа відбувала покарання або проходила примусове лікування;

— особі, якій виповнилося 15 років та яка за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, може прийматися на роботу, — заяву одного з батьків або особи, яка їх замінює, про згоду на працевлаштування такої особи, свідоцтво про народження чи рішення суду або розпорядження органів опіки та піклування про встановлення опіки чи піклування;

— учасникам бойових дій — посвідчення учасника бойових дій.

Під час реєстрації у службі зайнятості онлайн через портал Дія необхідно заповнити анкету та додати фото- або скан-копії цих та інших документів, необхідних для реєстрації. У разі підтвердження відомостей, отриманих з державних реєстрів, та підписання заяви електронним цифровим підписом, оформити який можна через систему Bank ІD, заява потрапляє на розгляд до того центру зайнятості, який особа обирає для обслуговування.

Якщо надсилати документи через онлайн-анкету чи чат-бот, потрібно зазначити реквізити вищезазначених документів.

Якщо нерозірвані трудові відносини з роботодавцем, особа має право зробити це в односторонньому порядку, подавши відповідну заяву в найближчий центр зайнятості разом із заявою про надання статусу безробітного.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі