Теми статей
Обрати теми

Поштова скринька. Чи можна з 01.01.2011 р. підприємцю-загальносистемнику включати до витрат ПДВ, сплачений до бюджету

Редакція ВД
Відповідь на запитання

Чи можна з 01.01.2011 р. підприємцю-загальносистемнику включати до витрат ПДВ, сплачений до бюджету

 

ЗАПИТАННЯ.

Чи може сьогодні підприємець на загальній системі оподаткування відносити на витрати ПДВ, сплачений до бюджету, оскільки Інструкцію № 12 досі не скасовано?

 

ВІДПОВІДЬ. Ні, не може. Інструкція № 12 сьогодні діє лише стосовно підприємців на фіксподатку. Порядок формування доходів і витрат підприємців на загальній системі оподаткування з 01.01.2011 р. регламентується статтею 177 ПКУ, в якій нічого не зазначено про можливість віднесення на витрати ПДВ, сплаченого до бюджету. При формуванні витрат слід орієнтуватися: у I кварталі 2011 року — на пункт 5.2 Закону про податок на прибуток, починаючи з II кварталу 2011 року — на розділ III ПКУ. У жодному із зазначених нормативних документів такого виду витрат, як сплачений до бюджету ПДВ, не передбачено.


Документи консультації

ПКУ

— Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.

Закон про податок на прибуток

— Закон України «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції Закону України від 22.05.97 р. № 283/97-ВР.

Інструкція № 12 — Інструкція про оподаткування доходів фізичних осіб від заняття підприємницькою діяльністю, затверджена наказом ГДПІУ від 21.04.93 р. № 12.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі