Теми статей
Обрати теми

Сміливо у власне діло. СТО для колясок

Редакція ВД
Стаття

СТО для колясок

 

Незвичайну ідею для розвитку власного діла киянці Марії Дементеєвій підказав випадок. Якось, намагаючись заробити в декреті, вона виконала замовлення випадкової клієнтки – на прохання дівчини повністю змінила зовнішній вигляд коляски її дитини, несподівано перетворивши дитячий транспорт, що втратив за роки щоденної експлуатації товарний вигляд, у витвір мистецтва. Для цього вона прибрала зношений старий текстиль, а на каркас надягла нове, зшите власноруч «вбрання». Не дивно, що ця коляска стала для Марії безкоштовною рекламою, і їй, щоб не втрачати клієнтів, які з’явилися, довелося братися за справу вже серйозно. До того ж виявилось, що скористатися подібними послугами бажаючих чимало, а ось тих, хто виконав би їх побажання, удень з вогнем не знайти. Так, несподівано для себе Марія не тільки відкрила своє діло, а й стала в ньому першопрохідцем. Як не дивно, але навіть через кілька років після старту конкурентів у своїй справі Марія поки що не зустрічала.

 

Маріє, з декрету ви вже не стали виходити на роботу, а відкрили власне діло. Важко було зробити цей вибір?

 

Тюнінг колясок не тільки власне діло, а й улюблене. Я прийшла до цього зовсім випадково. Після здобуття вищої освіти працювала менеджером у компанії, що займалася виробництвом хліба і листкових булочок. Потім працювала логістом, але швидко зрозуміла, що логістика – це не моє. У результаті я влаштувалася до свого рідного університету лаборантом на кафедрі, а незабаром пішла в перший декрет, з якого плавно перейшла у другий. Ось тоді все й почалося. На початку мені дуже хотілося перешити коляску, що дісталася молодшій дитині у спадок від старшої, але з піврічним малям на це все ніяк не вистачало часу. Усе, на що я тоді виявилася здатна, – це зшити собі муфту для рук. Вийшло дуже симпатично, і я подумала, що зможу шити їх і на продаж заради додаткового заробітку. Потихеньку стали з’являтися клієнти, а потім я отримала несподіване замовлення – дівчина просила мене пошити змінний текстиль для її коляски.

 

Для вас це було щось нове?

 

Звичайно. Але я прикинула, що в цьому немає нічого складного, і погодилася. Дівчина привезла свою коляску мені прямо додому. І ось стоїть вона тиждень у коридорі, а я все ніяк не наважуюся до неї підійти, тому що навіть не уявляю, з чого почати. І проходячи повз, я щоразу лаю себе за те, що даремно обнадіяла людину. Але коли строки добігали кінця, зрозуміла, що відступати вже нікуди, і взялася за справу. Незважаючи на те що це був мій перший досвід з пошиття основних деталей для коляски, результат замовницю порадував. Ну а я взагалі готова була стрибати від щастя – сама від себе не очікувала, що зможу це зробити. Потім, як і з муфтами, стали з’являтися клієнти, і несподівано для себе я виявила, що займаюся цим уже серйозно.

 

Ну а своїй другій дитині коляску після старшої все ж таки відновили?

 

У ній зараз катається мій племінник. Там узагалі історія смішна вийшла – його батьки вже купили нову в магазині, але коли зібралися на прогулянку, настигла я з ексклюзивним подарунком. Загалом, залишилася магазинна коляска необкатаною.

 

Яка сума знадобилася для старту?

 

Можна сказати, що обійшлося без вкладень. Хочу відзначити, що я починала в післякризовий рік, тож, самі розумієте, ризикувати навіть малими сумами було страшнувато. На той момент у нас із чоловіком були деякі заощадження, але все, на що ми витратилися, – це оренда приміщення та купівля промислової швацької машини. Матеріали, як і раніше, купуються під конкретного замовника, оскільки досвід показав – смаки клієнтів передбачити неможливо. Наприклад, минулої зими я не встигала купувати червону плащівку, а цього року на червоний колір узагалі ніхто не звертає уваги.

 

Маріє, а хто ваші замовники – ті, хто купив «убиту» коляску і хоче перетворити її на цукерочку, чи ті, хто може дозволити змінювати її зовнішній вигляд, щоб відповідати, скажімо, сезону?

 

Безумовно, є й такі клієнти, які просто люблять змінювати «гардероб». Але багатьом коляски дістаються в дарунок від друзів, родичів або ж залишаються від першої дитини повністю вигорілими. А в колясках найуразливіша частина – це текстиль. Ну ще й колеса, але цим я вже не займаюся.

 

Кількість замовлень змінюється залежно від сезону?

 

Є, звичайно, товари сезонні, наприклад муфти чи козирки від сонця. Вітрозахист теж ставлять частіше восени і взимку, а модернізацію замовляють і влітку, і взимку. Ну а повний штиль, напевно, як і скрізь, спостерігається в першій половині січня.

 

Маріє, на сьогоднішній день ви перша та єдина в Україні, хто реанімує дитячі коляски і дає їм друге життя. А як працюєте з дистанційними замовленнями?

 

Я вигадала свою систему вимірів на відстані, і вона мені вірно служить. Неточності якось пройшли повз мене. Звичайно, зустрічаються клієнти, які вимагають додаткових гарантій. У такому разі я даю посилання на свою сторінку на одному з батьківських сайтів, де всі мої замовники залишають реальні відгуки – кожному з них можна зателефонувати та запитати, наскільки вони залишилися задоволені результатом моєї праці. Мій рейтинг на цьому сайті найвищий з можливих.

 

Які ваші найулюбленіші роботи – у що доводилося перетворювати коляски?

 

Одна з моїх улюблених робіт – коляска Stokke, яку я готувала за бажанням клієнтки до Євро-2012. Ми в ній капюшон зробили у вигляді м’яча, деталі якого зшивалися між собою. А на спинці коляски був знаменитий логотип. Головною умовою цього замовлення була швидкість виконання, оскільки замовниця запланувала фотосесію з обновкою на футбольному полі. Довелося свої строки виконання скоротити втричі, дуже сильно хвилювалася, що не встигну, але впоралася з поставленим завданням.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі