Теми статей
Обрати теми

Нові РРО-порядки: опломбування РРО, реєстрація та ведення КОРО і РК

Редакція ВД
Коментар

Нові РРО-порядки: опломбування РРО, реєстрація та ведення КОРО і РК

Наказ Міндоходів від 28.08.2013 р. № 417

Міндоходів оновило нормативну базу реєстрації, застосування та опломбування РРО, а також реєстрації та ведення РК і КОРО.

Спочатку поговоримо про Порядок реєстрації та застосування РРО.

Прогресивний крок — електронна реєстрація РРО. Вона є доступною госпсуб’єктам, уключеним до системи подання податкових документів в електронному вигляді. Електронними каналами зв’язку подаємо заяви на реєстрацію РРО (її форму тепер наведено в додатку 1 до Порядку, а раніше вона була довільною) з накладенням ЕЦП. До заяви додаємо відскановані копії документів, що підтверджують право власності на такий РРО та проведення сервісного обслуговування (пункт 4 Порядку). А оригінали цих документів пред’являємо вже разом із довідкою про опломбування та актом уведення в експлуатацію.

Реєстраційне посвідчення (форма № 3-РРО) можна отримати безпосередньо в контролюючому органі або поштою (новий спосіб), а його копію — електронною поштою.

Ще одна новація: прописано порядок проведення персоналізації РРО. На практиці її вже проводять Центри сервісного обслуговування (ЦСО). Персоналізація потрібна для ідентифікації РРО в органах Міндоходів при передачі електронної контрольно-звітної інформації.

Добра новина! Більше не потрібно ставити РРО на податковий облік за місцем його використання, якщо використовуємо його на іншій адміністративній території, ніж та, де знаходиться сам госпсуб’єкт. Таким чином, використовуючи РРО за неосновним місцем обліку госпсуб’єкта, ставити апарат на облік у «чужому» органі Міндоходів вже не потрібно. Потрібно лише в реєстраційній заяві заповнити спеціальні графи з інформацією про господарську одиницю (магазин тощо), в якій використовується РРО.

Детальніше прописано порядок перереєстрації, анулювання реєстрації та використання РРО, а в додатку 4 до Порядку тепер наведена форма заяви про анулювання реєстрації РРО, яка раніше була довільною.

Порядок опломбування РРО. Тепер механізм опломбування РРО описано в окремому нормативно-правовому акті, а не як раніше — в Порядку реєстрації РРО. Таке відокремлення практично не вплинуло на правила опломбування, однак є уточнення, які повинні враховувати працівники ЦСО, зокрема, при опломбуванні сучасних РРО із зовнішніми модемами. Також Порядок опломбування РРО чітко встановлює, що введення в експлуатацію, ремонт і техобслуговування РРО можуть проводити лише ЦСО і лише на підставі відповідних договорів із госпсуб’єктами — користувачами РРО.

Наступна новація: опломбування проводиться після персоналізації РРО. Також доповнено перелік причин для розпломбування РРО та проведення перевірок представниками Міндоходів.

Порядок реєстрації та ведення РК, КОРО також отримав свою порцію змін. Серед них такі:

— затверджено форму заяви на реєстрацію РК та/або КОРО (додаток 3 до Порядку реєстрації та ведення РК, КОРО). Раніше ці заяви запов-нювалися в довільній формі. Також подавати заяву можна в електронному вигляді з накладенням ЕЦП;

— з’явився перелік випадків відмови в реєстрації КОРО: зокрема, якщо подано не повний пакет документів, госпсуб’єкт не значиться в Єдиному держреєстрі тощо;

— доповнено список причин анулювання реєстрації КОРО;

— з’явився порядок виправлення записів у КОРО, якщо допущені помилки, який базується на загальноприйнятих правилах виправлення записів у документах;

— порядок реєстрації та ведення РК тепер є узагальненим, тобто окремо не виділено правила для послуг залізничного і пасажирського автомобільного транспорту, для підприємств зв’язку та при розповсюдженні держлотерей.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі