Теми статей
Обрати теми

Віртуальний фітнес-центр із реальними результатами

До декретної відпустки Аля Сизова працювала тренером у фітнес-центрі, уміло коригуючи фігури своїх клієнток. Під її керівництвом багатьом дівчатам удалося раз і назавжди розпрощатися із зайвими кілограмами і знайти заповітні пропорції. Коли ж Аля народила первістка, то з роботою довелося зачекати. І тоді тренер вирішила застосувати свій багаторічний досвід роботи з клієнтами в режимі он-лайн. Як виявилось, худнути на відстані за індивідуальною програмою охочих багато. Сьогодні на рахунку віртуального тренера близько 500 реальних історій успішного одужання від ожиріння. Про те, як організувати віртуальний фітнес-центр та які нюанси роботи персонального тренера в дистанційному режимі, Аля Сизова розповіла газеті «Власне діло».

Алю, люди вам довіряють найпотаємніше — свої майбутні фігури. А як виникла ідея організувати реальні тренування на відстані?

А. С. Коли я вела групові тренування, зробила для себе висновок — до групи приходять абсолютно різні люди, з різними цілями, різного віку і з різним станом здоров’я, але їм пропонують загальне тренування. Комусь воно підходить, а комусь ні. І багато хто не досягає результатів. Тому я вирішила працювати тільки індивідуально з кожним клієнтом, щоб кожен міг отримати максимальні результати. Що стосується онлайн-тренінгів, то ця ідея виникла під час моєї першої вагітності. Я познайомилася з багатьма майбутніми мамами і зрозуміла, що для них проблема зайвої ваги дуже актуальна. Багато хто просто впадав у депресію через те, що не знали, як повернути колишні форми — вони цілодобово були поруч із дитиною, і часу на відвідування тренувань у них просто не було. І тоді хтось від відчаю «сідав» на дієту, а результату не було. Як спеціаліст я почала вивчати тему післяпологового відновлення, а також тренувань і харчування під час вагітності та грудного годування. Почала працювати он-лайн з клієнтами, які хочуть повернути форму вдома без збитку для себе та дитини. Пізніше я зрозуміла, що онлайн-тренінги також актуальні і для жінок, які готові тренуватися вдома вранці чи увечері, не порушуючи робочий графік.

 

Хто став вашим першим віртуальним клієнтом?

А. С. Спочатку до мене записувалися знайомі тих людей, які досягли результатів під час персональних тренувань, а після перших успішних результатів все більше і більше людей захотіло спробувати ефективно тренуватися удома — я виставляла на сайті фото своїх клієнтів до і після, і це було найкращою рекламою ефективності моєї програми.

 

Чим відрізняється робота віртуального тренера і дієтолога від роботи у фітнес-залі?

А. С. Принципової відмінності немає. Як з реальними, так і з віртуальними клієнтами я аналізую отриману шляхом анкетування інформацію, потім складаю схеми харчування і план тренувань на найближчі місяці роботи. Звичайно, при особистій зустрічі я можу проконтролювати якість виконання тих чи інших вправ, тоді як при онлайн-тренінгу я прагну підбирати вправи максимально прості для виконання, щоб уникнути помилок у техніці.

 

Який стартовий капітал знадобився для відкриття віртуального фітнес-центру? У що були вкладені гроші, який період окупності був закладений на старті?

А. С. Специфіка моєї справи така, що гроші я вкладаю і продовжую вкладати тільки у свої знання. У  мене дві вищі освіти, одна безпосередньо пов’язана з моєю роботою. Фізіологія, патфізіологія, біохімія людини, а також нутриціологія записані в моєму дипломі про вищу освіту, я їх вивчала на лекціях у найкращих професорів і кандидатів наук, також я відвідувала багато лекцій, семінарів і тренінгів з фітнесу, бодібілдингу. І буду й надалі відвідувати, щоб отримувати нові знання від інших фахівців у моїй галузі. Що стосується окупності, то це складне запитання. Я ніколи про це не думала. Я займаюся улюбленою справою, вкладаю в неї не тільки гроші, а й свої сили, свій час, і знання, і вона приносить не тільки прибуток, а й чимало позитивних емоцій. І щира вдячність від клієнтів подеколи набагато важливіша за прибуток.

 

Алю, чи завжди вашим клієнтам удавалося досягти поставлених результатів? Як мотивуєте та контролюєте процес. Які ваші функції як онлайн-тренера?

А. С. Ті, хто хоче чогось досягти, обов’язково цього досягнуть. А ті, хто не хоче, шукатимуть сотні-тисячі причин, щоб не з’їсти корисний салат або не потренуватися. З кожним своїм клієнтом я підтримую зворотний зв’язок, отримуючи раз на тиждень детальні звіти про виконану роботу. У них вони описують, як пройшов тиждень, що їли, скільки та як тренувалися і чого досягли. Якщо були відхилення від визначеного курсу, ми повертаємося на початок і повторюємо все заново. Моє завдання — підібрати для кожного оптимальне тренування і харчування, а потім проконтролювати виконання рекомендацій. Завдання клієнта взагалі просте — виконувати те, що я написала, і нічого не придумувати, тоді результат не змусить себе довго чекати.

 

З якими ризиками в роботі доводиться стикатися?

А. С. Були випадки, коли недобросовісні виробники «диво-засобів» для схуднення використовували фото моїх клієнтів для реклами. Доводилося стикатися навіть з тим, що нібито потенційний клієнт купував у мене тренінг, а потім намагався його продати як своє напрацювання. Я прагну не звертати уваги на такі речі, адже схеми тренувань і харчування підібрані мною індивідуально під кожну конкретну людину. Якщо проводити аналогію, то не можна ж лікуватися тими самими пігулками, які лікар виписав вашій сусідці, навіть якщо у вас схожі симптоми. Добре, якщо препарати виявляться у вашому випадку просто неефективними, а якщо від такого «лікування» буде шкода? Тож якщо таким «фахівцям» і вдасться заманити кілька довірливих клієнтів, то на цьому все й закінчиться.

 

Наскільки сильна конкуренція у вашому сегменті роботи?

А. С. Скажу чесно, я не вивчала це питання. Мені важливо виконати якісно свою роботу, щоб клієнт залишився задоволений і отримав те, що хотів. А якщо при моїй завантаженості я ще буду вивчати чужі напрацювання, то в мене не залишиться часу ані на сім’ю, ані на роботу.

 

Який вид реклами виявився найефективнішим у вашому ділі?

А. С. Якщо говорити про онлайн-тренінги, то тут найкраща реклама — мої клієнти. Зараз 90 % нових клієнтів приходять за рекомендаціями, дивлячись на те, як змінюються їх знайомі чи родичі. Вони вже приходять з повною впевненістю, що я їм допоможу досягти тих результатів, яких вони хочуть. Решта 10 % дізнаються про мене через соціальні мережі або заходять через сайт.

 

Хто ваші клієнти? На яку аудиторію розраховано послуги онлайн-тренера?

А. С. Спочатку я планувала працювати тільки з жінками, які перебувають у декреті або просто хочуть ефективно тренуватися удома, а пізніше з’ясувалося, що це актуально для жінок різного віку, різних професій, з різною зайнятістю. І зараз я працюю як з підлітками в межах тренінгу з боротьби з підлітковим ожирінням, так і з жінками до 65 років. Є й чоловіки. Проблема зайвої ваги актуальна зараз для багатьох.

 

Алю, якщо ми говоримо про здоровий спосіб життя і правильне харчування, то хочеться запитати, яких правил дотримуєтеся ви? Як стежите за здоров’ям і вагою?

А. С. Найпростіше, що роблю я та мої близькі — це дотримуємося принципів правильного харчування, дотримуємося питного режиму і не пропускаємо тренування. Здоров’я — найцінніше, що є в нашому житті, і всі наші дії мають бути орієнтовані на його зміцнення і підтримку, а не навпаки.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі