Теми статей
Обрати теми

Оформлення простою як мінімізація витрат підприємства

Редакція ББ
Відповідь на запитання

Оформлення простою як мінімізація витрат підприємства

 

Компанія простоює у зв’язку з відсутністю замовлень. Чи можна на цей час оформити простій і як це відобразиться при заповненні декларації з податку на прибуток?

 

Згідно зі

ст. 34 КЗпП1 простій — це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

1 Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р.

У випадку відсутності діяльності оформлення простою і буде найкращим варіантом для мінімізації витрат підприємства за умови очікування відновлення діяльності в майбутньому.

Загалом, оформлення простою має вплив лише на нарахування та виплату заробітної плати працівникам, так як простій не з вини працівника не є підставою для невиплати йому заробітної плати. За час простою підприємство повинне виплатити працівникам 2/3 розміру тарифної ставки вустановленого працівникові розряду або посадового окладу.

У разі простою працівники також можуть бути переведені за їх згодою з урахуванням спеціальності та кваліфікації на іншу роботу на тому ж підприємстві, в установі, організації на весь час простою або на інше підприємство, але в тій самій місцевості на строк до одного місяця.

Оформлення простою відбувається оформленням наказу по підприємству щодо простою із зазначенням його початку та завершення.

Що стосується декларації з податку на прибуток, то жодних особливостей щодо її заповнення за час простою чинним законодавством не передбачено.

 

Василь Качерай

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі