Нормативний акт Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті

Додаток Е

Редакції
Зміни документа за роками
Друк
Автор : Міністерство транспорту України

 

Просимо розробити тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива на такі моделі (модифікації) автомобілів:

Додаток: заповнені ідентифікаційні анкети (один примірник на кожну модель з обов’язковою копією джерела інформації).

 

ПОЯСНЕННЯ до заповнення ідентифікаційної анкети:

1. В анкету заносяться достовірні дані згідно з документацією заводу-виробника або дані з інших джерел інформації (з їх обов’язковим зазначенням). Якщо достовірність даних викликає сумнів (дані не підтверджені копією відповідного документа), після них обов’язково ставиться знак «(?)». Якщо даних немає, відповідний пункт анкети не заповнюється.

2. До анкети необхідно додавати копію джерела інформації (титульний лист та розділ «технічні характеристики» будь-якою мовою з інструкції по експлуатації заводу-виробника або, за її відсутності, копію з іншого джерела), та копію свідоцтва про реєстрацію ДТЗ. При відсутності необхідних даних, додаються фотографії з розташованими на автомобілі (кузові, рамі, двигуні тощо) табличками, а також фото транспортного засобу (спереду та збоку, фото моторного відсіку).

3. Відповідальність за об’єктивність даних несе Замовник. Анкета повинна бути затверджена керівником підприємства.

4. Дані необхідно вносити чітким друкарським шрифтом.

5. Необхідно вказувати ідентифікаційний № (VIN-код) автомобіля.

6. Споряджена маса — маса автомобіля без вантажу, пасажирів, водія та багажу, але повністю заправленого експлуатаційними рідинами, та укомплектованого запасним колесом, інструментом тощо (кг).

7. Для кожної осі вказується: наявність приводу (П); тип приводу (постійний (П) або такий, що відключається (В)); наявність управління поворотом коліс осі (У). Наприклад:

а) 2-х осний автомобіль з приводом на задню вісь — (1-У, 2-ПП);

б) 2-х осний автомобіль з приводом на передню вісь — (1-ППУ, 2);

в) 2-х осний повноприводний автомобіль з відключаємим приводом задньої осі — (1-ППУ, 2-ПВ);

г) 4-х осний автомобіль з приводом на третю та четверту вісь та керованими колесами 1 та 2 вісі — (1-У, 2-У, 3-ПП, 4-ПП).

8. Приклади заповнення даних стосовно показників паливної економічності:

показник // одиниця вимірювання // режим руху // стандарт // джерело // інші примітки

5,9 л/100 км // Extra-Urban // 93/116/ЄС (Європейський стандарт) // інструкція з експлуатації.

27 mpg (пробіг в милях на один галон палива) // Highway // EPA (Американський стандарт) // інструкція з експлуатації.

≈18 ... 20,5 л/100 км // рух в місті // згідно з власним досвідом експлуатації // маса вантажу: 3000–3500 кг // коефіцієнт використання пробігу: 0,47 // пора року: літо (чи з липня по серпень).

Контрольні витрати палива за даними заводів-виробників різних країн певною мірою характеризують паливну економічність автомобілів, але визначаються за різними, несумісними між собою стандартами (тестовими режимами руху) і не є експлуатаційною нормою. Базова лінійна норма визначається для технічно справного автомобіля відповідно до чинної в Україні (та інших країнах СНД) системи нормування. Відповідно до базової лінійної норми встановлюються коригуючі коефіцієнти, що враховують специфіку умов експлуатації, норми витрати палива на транспортну роботу тощо. Витрати палива за даними власників, що експлуатують автомобілі в різноманітних природно-кліматичних, дорожніх та інших умовах, аналізуються для подальшого уточнення коригуючих коефіцієнтів.

9. Зміст анкети уточнюється Замовником з Розробником норм витрат палива при укладанні договору.

10. При необхідності Замовник надає Розробнику зразки автомобілів для ідентифікації.

11. Необхідно відправити оригінал документа поштою або особисто. Висновок щодо розробленої норми витрати палива затверджується і надається Замовнику тільки після отримання від нього оригіналу анкети та копії джерела інформації.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Контактний тел./факс для довідок та технічної консультації: 201-08-13. E-mail: fuel@insat.org.ua

 

Ідентифікаційна АНКЕТА для розроблення тимчасової індивідуальної базової лінійної норми витрати палива

Прохання дуже уважно ознайомитися з поясненнями до заповнення ідентифікаційної анкети!

Інші особливості автомобіля (наявність системи клімат-контроль, спецобладнання і інше): ___________________________________

 

ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Максимальна швидкість (км/год.): _____ Час розгону (/до швидкості): __________. Показники паливної економічності згідно з даними заводу-виробника, даними літературних джерел та даними експлуатації автомобіля Замовником (див. пояснення (8) до анкети):

показник // одиниця вимірювання // режим руху // стандарт // джерело // інші примітки

Джерело інформації: ____________________________________________________________________

Керівник підприємства (П. І. Б., підпис та печатка): ______________________________ М.П.

Відповідальний виконавець (П. І. Б., підпис, дата): ____________ Конт. телефон: ________________

Заздалегідь дякуємо за заповнену анкету і копію розділу з технічними характеристиками (у повному обсязі) з документації заводу-виробника!

Реклама
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі