Темы статей
Выбрать темы

Міжнародна фіндопомога: показуємо в обліку

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Бюджетні установи не щодня отримують міжнародну фінансову допомогу в іноземній валюті. Звідси й велика кількість запитань. Тож розберемося, як правильно відобразити в бухобліку надходження та подальші операції з міжнародною фінансовою допомогою на валютному рахунку.

Надходження валюти

Загальні правила відображення в бухгалтерському обліку операцій з іноземною валютою визначено НП(С)БО 130*. При цьому є три ключові моменти, про які має пам’ятати бухгалтер.

* Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 130 «Вплив змін валютних курсів», затверджене наказом Мінфіну від 11.08.2011 № 1022.

1. Операції в іноземній валюті під час первісного визнання відображаємо у валюті звітності — у національній валюті шляхом перерахунку суми іноземної валюти із застосуванням валютного курсу. Вказівку на це містить п. 1 розд. ІІ НП(С)БО 130.

2. Перерахунок іноземної валюти в національну проводимо за курсом НБУ на дату здійснення операції. Інформацію про офіційний курс гривні щодо іноземних валют НБУ розміщує щодня на своєму сайті.

3. У бухгалтерському обліку зараховану іноземну валюту відображаємо на субрахунку 2311. Такі кошти вважаються монетарними активами. Тому суму міжнародної фінансової допомоги варто перераховувати у гривні за курсом НБУ на дату зарахування коштів до складу активів (на дату отримання допомоги).

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO PRO-доступ Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше