*** i.factor.ua/ukr/journals/bb/2022/october/issue-37/article-122280.html.
Зазначені зміни «запрацювали» з 28.09.2022.
Так, наразі виконкоми відповідних місцевих рад, місцеві держадміністрації, військово-цивільні (військові) адміністрації мають право приймати рішення (кожна із сторін) про передачу коштів між місцевими бюджетами без укладення договорів, але з обов’язковим погодженням такого рішення Мінфіном. Це передбачено оновленим п.п. 2 п. 1 постанови № 252.
І ось Мінфін у листі від 07.10.2022 № 05120-03-6/23079 поквапився надати роз’яснення щодо порядку такого погодження, уточнивши, які саме документи необхідно подати для погодження. Розглянемо їх.
Отже, органи місцевого самоврядування (далі — ОМС) або військова адміністрація для отримання погодження має надіслати Мінфіну письмове звернення. До цього звернення необхідно додати такі документи:
— проєкт рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами та пояснення до основних положень проєкту рішення;
— оригінал або завірену в установленому порядку копію звернення органу влади (ОМС чи військової адміністрації), до бюджету якої передаються такі кошти;
— розрахунки та обґрунтування передачі коштів між місцевими бюджетами із зазначенням причин та обставин, у зв’язку з якими приймається рішення про передачу коштів, а також проблем, на вирішення яких будуть спрямовані ці кошти, та очікуваний результат (ефект) від їх використання;
— інформацію про стан виконання бюджету, з якого надається міжбюджетний трансферт (% виконання річного плану, приріст доходів загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року, оцінку виконання доходів місцевого бюджету, наявність/відсутність зобов’язань у видатковій частині (у т. ч. за захищеними статтями), інформація щодо місцевого боргу.
Надіслати зазначені документи слід через систему електронного документообігу (АСКОД). Якщо такої можливості немає, тоді можна надіслати документи на офіційну електронну адресу Мінфіну (inform@minfin.gov.ua).