Теми статей
Обрати теми

Передача міжбюджетних трансфертів: як узгодити з Мінфіном?

Станкус Тетяна, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Нещодавно ми знайомили вас із новинами щодо внесених змін до постанови № 252*, яка визначає основні аспекти бюджетного процесу в період дії воєнного стану. Підставою для цих нововведень стала постанова № 1083**. Докладніше про це читайте у матеріалі «Рішення про надання міжбюджетних трансфертів погоджує Мінфін» // «Бюджетна бухгалтерія», 2022, № 37***.

* Постанова КМУ «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» від 11.03.2022 № 252.

** Постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252» від 27.09.2022 № 1083.

*** i.factor.ua/ukr/journals/bb/2022/october/issue-37/article-122280.html.

Зазначені зміни «запрацювали» з 28.09.2022.

Так, наразі виконкоми відповідних місцевих рад, місцеві держадміністрації, військово-цивільні (військові) адміністрації мають право приймати рішення (кожна із сторін) про передачу коштів між місцевими бюджетами без укладення договорів, але з обов’язковим погодженням такого рішення Мінфіном. Це передбачено оновленим п.п. 2 п. 1 постанови № 252.

І ось Мінфін у листі від 07.10.2022 № 05120-03-6/23079 поквапився надати роз’яснення щодо порядку такого погодження, уточнивши, які саме документи необхідно подати для погодження. Розглянемо їх.

Отже, органи місцевого самоврядування (далі — ОМС) або військова адміністрація для отримання погодження має надіслати Мінфіну письмове звернення. До цього звернення необхідно додати такі документи:

— проєкт рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами та пояснення до основних положень проєкту рішення;

— оригінал або завірену в установленому порядку копію звернення органу влади (ОМС чи військової адміністрації), до бюджету якої передаються такі кошти;

— розрахунки та обґрунтування передачі коштів між місцевими бюджетами із зазначенням причин та обставин, у зв’язку з якими приймається рішення про передачу коштів, а також проблем, на вирішення яких будуть спрямовані ці кошти, та очікуваний результат (ефект) від їх використання;

— інформацію про стан виконання бюджету, з якого надається міжбюджетний трансферт (% виконання річного плану, приріст доходів загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року, оцінку виконання доходів місцевого бюджету, наявність/відсутність зобов’язань у видатковій частині (у т. ч. за захищеними статтями), інформація щодо місцевого боргу.

Надіслати зазначені документи слід через систему електронного документообігу (АСКОД). Якщо такої можливості немає, тоді можна надіслати документи на офіційну електронну адресу Мінфіну (inform@minfin.gov.ua).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі