Орендар відшкодував земельний податок: на який фонд зарахувати? Ми — бюджетна установа, здаємо в оренду частину приміщення адмінбудівлі, тому втратили пільги із земельного податку. Земельний податок сплачуємо ми, а орендар відшкодовує нам суму сплаченого земельного податку. На який фонд орендар має відшкодувати ці кошти? Чи будуть ці кошти власними надходженнями бюджетної установи — орендодавця?
Додаткові ремонтні роботи: чи можливо укласти додаткову угоду? Бюджетна установа в червні 2024 року провела відкриті торги на закупівлю послуг із поточного ремонту на суму 250 тис. грн, уклала договір з підрядною організацією. Під час проведення ремонту виявилось, що треба виконати додаткові ремонтні роботи на цьому ж об’єкті? Як правильно діяти замовнику? Чи можемо укласти додаткову угоду до такого договору та збільшити його суму?
Придбання модульного укриття: за яким КПКВК та КЕКВ? Плануємо придбати модульну споруду для облаштування найпростішого укриття для закладу дошкільної освіти. За договором у вартість споруди буде включено доставку та монтаж. За яким КПКВК та КЕКВ здійснити такі видатки?
Не оприбуткували благодійку: яка відповідальність? Бюджетна установа отримала від благодійника допомогу (мийні засоби та туалетний папір). Допомогу отримано у невеликій кількості, протягом місяця установа використала зазначені цінності на власні потреби. При цьому в бухобліку установа не показала ані отримання такої допомоги, ані її використання. Чи є це порушенням? Чи передбачена чинним законодавством відповідальність за такі дії?
Повернули талони → отримали кошти: як показати в обліку? У 2023 році бюджетна установа за рахунок коштів загального фонду придбала та оплатила дизельне паливо. За умовами договору пальне знаходилось на відповідальному зберіганні у постачальника. Відпуск придбаного пального здійснювався за талонами. У серпні 2024 році установа повернула постачальнику залишок талонів через розірвання договору, а постачальник — повернув за них кошти на рахунок установи. Як відобразити такі операції в бухобліку?