(066) 87-010-10 Перезвоните мне
Переводим бухгалтеров в ОНЛАЙН!
Перейти к номеру...
  • № 22
  • № 21
  • № 20/1
  • № 20
  • № 19
  • № 18/1
  • № 18
? С помощью этой функции вы можете перейти в номер, который вас интересует
  • В избранное
  • Печать
  • Шрифт
  • Цвет фона
  • Комментарии 0
  • В разработке
2/11
Оплата труда
Оплата труда
Ноябрь , 2018/№ 22/1

Особова справа працівника: оформляємо правильно

Усім відома приказка про те, що кадри вирішують усе. Тому співробітники — найголовніший ресурс будь-якої організації. Наявність повної і точної інформації про них допомагає суттєво поліпшити і полегшити роботу кадрової служби. Формують цю інформацію у вигляді спеціального збірника документів — особової справи. Про зміни у правилах формування і ведення особових справ співробітників ми розповімо в цій статті.

Що таке особова справа та чи потрібно її заводити?

Особова справа — це сукупність документів, у яких містяться біографічні відомості і дані про трудову діяльність працівника.

Як вести особову справу, визначає п. 12 гл. 2 розд. IV Правил № 1000/5. До 25.07.2018 р. у цьому пункті зазначалося, що особові справи формуються на посадових осіб установи. Виходячи із цього, а також спираючись на п. 493 Переліку № 578/5, можна було дійти висновку про те, що в обов’язковому порядку особові справи заводять на керівників організацій, службовців, професіоналів і спеціалістів. Тобто на тих працівників, код професії (посади) яких згідно з Класифікатором професій починається із цифри 1 — керівники, 2 — професіонали, 3 — спеціалісти або 4 — технічні службовці. Що стосується працівників інших професій, код яких починається із цифр 5, 6, 7, 8 і 9, то установа самостійно вирішувала, оформляти на них особові справи чи ні.

З 25.07.2018 р. до п. 12 гл. 2 розд. IV Правил № 1000/5 були внесені зміни наказом Мін’юсту від 04.07.2018 р. № 2277/5. Тепер у цьому пункті зазначено, що особова справа формується «протягом усього часу роботи працівника в установі». Це означає, що нині особові справи необхідно заводити на всіх працівників установи, а не тільки на посадових осіб.

Що стосується сумісників, то на них особові справи слід було формувати як до 25.07.2018 р., так і після цієї дати.

Зверніть увагу: на держустанови й органи місцевого самоврядування Правила № 1000/5 не поширюються. Особливості ведення особових справ держслужбовців і посадових осіб місцевого самоврядування регламентовані спеціальними нормативними актами, зокрема Порядком ведення та зберігання особових справ держслужбовців, затвердженим наказом Нацагентства України з питань держслужби від 22.03.2016 р. № 64.

Зарегистрируйтесь

для того, чтобы читать статью полностью.

Зарегистрироваться

Уже зарегистрированы? Войти с паролем

особова справа, склад документів, правила формування, правила ведення, правила оформлення, зберігання особових справ добавить теги изменить теги
Добавьте свои теги к статье
Разделяйте метки запятой. Например: бухгалтерия, форма, проценты, НДС, квартальный отчёт. Максимальное количество 10.
или Закрыть
Комментарии к статье