Звільняємо працівників за скороченням штату без судових наслідків Ви — роботодавець звільняєте працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва та праці. Попереджаєте працівників за 2 місяці про цю подію. Пропонуєте їм наявні вакансії. Працівники відмовляються. Ви їх звільняєте. А потім один із колишніх співробітників подає на вас до суду за незаконне звільнення... Що зробити роботодавцеві, щоб обійтися без судових наслідків? Давайте розбиратися.
Особова справа працівника: оформляємо правильно Усім відома приказка про те, що кадри вирішують усе. Тому співробітники — найголовніший ресурс будь-якої організації. Наявність повної і точної інформації про них допомагає суттєво поліпшити і полегшити роботу кадрової служби. Формують цю інформацію у вигляді спеціального збірника документів — особової справи. Про зміни у правилах формування і ведення особових справ співробітників ми розповімо в цій статті.
Посада «бухгалтер» (з дипломом магістра): кого можна призначити? У Класифікаторі професій є професійна назва роботи «Бухгалтер (з дипломом магістра)», код КП 2411.2. Чи обов’язково у найменуванні цієї посади вказувати інформацію, наведену в дужках «з дипломом магістра»? Якщо так, то як бути з тими працівниками, які мають диплом спеціаліста?
Класифікатор професій: розглядаємо актуальні запитання Після того, як роботодавців зобов’язали у Звіті з ЄСВ (таблиця 5) відображати інформацію про посади працівників, інтерес до порядку використання Класифікатора професій не згасає. Тому сьогодні ми розберемо деякі запитання, які найчастіше цікавлять як кадровиків, так і бухгалтерів.
Надрукована заява на відпустку: чи можна прийняти Роботодавець відмовляється приймати заяву на відпустку. Причина відмови — заяву надруковано на комп’ютері, а не написано від руки. Чи обов’язково писати заяву від руки?
Порядок надання житлових субсидій: нові правила оформлення Уже стало «традицією» на початку опалювального сезону удосконалювати механізм надання субсидій. Ось і в поточному році з 1 жовтня запрацювали нові правила отримання субсидій. На що треба звернути увагу та кому стануть у пригоді новації Уряду? Читайте далі.
Як виражати і приймати любов: в організаційному контексті і не тільки Гм… Тема нашої розмови, здається, сильно відхилилася від професійної сфери. Причому тут узагалі любов до управління кадрами? Причин появи такої статті в нашому виданні дві: перша — будь-який кадровик він ще і людина, тобто йому варто будувати стосунки любові з близькими людьми якісно, з розумінням і усвідомленням; а ось друга — не така очевидна — будь-яка комунікація, у тому числі й професійна, містить певні елементи любовних стосунків! Так, у крихітних дозах, у найбільших нешкідливих кількостях, але й в роботі ми говоримо іншим людям приємні слова, намагаємося зробити щось важливе для них тощо. Інакше кажучи, аналітика способів вираження і розуміння любові не може бути марною для всіх тих, хто працює з людьми. Тож читайте далі! Раді будемо вашим відгукам та запитанням, які ви можете надіслати на електронну адресу, представлену вище.
Час — друг: чому тайм-менеджмент не працює Великий і жахливий Інтернет переповнений (так-так, і він може перевантажитися!) порадами, прийомами, практиками, покликаними допомогти людині управляти часом. Тобто вирішувати свої завдання вчасно, встигати більше, рухатися життєвим шляхом швидше. Уся біда в тому, що насправді багато порад чомусь не працюють: у мене, у моїх друзів і знайомих, клієнтів і студентів, людей, відгуки яких мені траплялися. Як же так виходить? І як дійсно «потоваришувати» з часом?