Бухгалтер і кадровик в одній особі: оформляємо

В избранном В избранное
Печать
Кравченко Дарья, налоговый эксперт
Оплата труда Май, 2019/№ 10/1
На бухгалтера додатково покладено ще й окремі функції кадровика. Як оформити такі обов’язки?

Для роботодавця важливо правильно організувати кадровий облік на підприємстві. Але не секрет, що не кожне підприємство може дозволити собі мати в штаті інспектора з кадрів. Тому частенько кадрові питання директор намагається «вивантажити» на бухгалтера.

Варіант узаконення таких дій залежатиме від того, чи є посада інспектора з кадрів у штатному розписі підприємства.

«Кадровика» немає в штатному розписі. У такому разі обов’язки з кадрового обліку слід прописати в посадовій інструкції бухгалтера. Тобто, по суті, розширити бухгалтерські обов’язки обов’язками інспектора з кадрів.

Чтобы посмотреть полную версию, подпишитесь на журнал Вы уже подписались? Войти

Похоже, что вы используете блокировщик рекламы :(

Чтобы пользоваться всеми функциями сайта, добавьте нас в исключения!

Как отключить