(066) 87-010-10 Перезвоните мне
Переводим бухгалтеров в ОНЛАЙН!
  • В избранное
  • Печать
  • Шрифт
  • Цвет фона
  • Комментарии 0
  • В разработке
7/13
Оплата труда
Оплата труда
Май , 2019/№ 10/1

Бухгалтер і кадровик в одній особі: оформляємо

http://tinyurl.com/y6bjqnf5
На бухгалтера додатково покладено ще й окремі функції кадровика. Як оформити такі обов’язки?

Для роботодавця важливо правильно організувати кадровий облік на підприємстві. Але не секрет, що не кожне підприємство може дозволити собі мати в штаті інспектора з кадрів. Тому частенько кадрові питання директор намагається «вивантажити» на бухгалтера.

Варіант узаконення таких дій залежатиме від того, чи є посада інспектора з кадрів у штатному розписі підприємства.

«Кадровика» немає в штатному розписі. У такому разі обов’язки з кадрового обліку слід прописати в посадовій інструкції бухгалтера. Тобто, по суті, розширити бухгалтерські обов’язки обов’язками інспектора з кадрів.

Заинтересовал журнал?
Получайте по подписке больше статей и специальных предложений
функції кадровика, кадровий облік, сумісництво добавить теги изменить теги
Добавьте свои теги к статье
Разделяйте метки запятой. Например: бухгалтерия, форма, проценты, НДС, квартальный отчёт. Максимальное количество 10.
или Закрыть
Комментарии к статье