Як ефективно поводитися в конфлікті

Зимовин Алексей, практикующий психолог, канд. психол. наук, a.zimovin@id.factor.ua
Оплата труда Январь, 2020/№ 2/1
В избранном В избранное
Печать
Тема конфліктів має нешвидкоплинну популярність, адже конфліктами, нерозумінням, різними сварками насичені будь-які людські стосунки, неважливо — професійні вони чи особисті. Тож цю статтю ми присвятимо не просто опису того, що робити в конфлікті та як ним управляти. Таких статей написано велику кількість! У нашій сьогоднішній статті ми зосередимося саме на пошуку та визначенні найбільш ефективної поведінкової стратегії.

Рівні конфлікту

Передусім, для того щоб визначити ефективну стратегію поведінки в конфлікті, давайте розглянемо його будову (див. рисунок).

Рівні конфліктної взаємодії

Отже, нижній рівень конфліктної взаємодії — раціональний. Він так названий не тому, що обов’язково розумний, а тому, що цей рівень визначається самою реальною суперечністю, зіткненням інтересів сторін.

Один хоче заробляти більше, а другий — платити менше. Ця суперечність і є раціональною, реалістичною підставою конфлікту.

Чтобы посмотреть полную версию, подпишитесь на журнал Вы уже подписались? Войти

Похоже, что вы используете блокировщик рекламы :(

Чтобы пользоваться всеми функциями сайта, добавьте нас в исключения!

Как отключить
Скачайте наше мобильное приложение iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд