Як ефективно поводитися в конфлікті

Зімовін Олексій, практикуючий психолог, канд. психол. наук, a.zimovin@id.factor.ua
Оплата праці Січень, 2020/№ 2/1
В обраному У обране
Друк
Тема конфліктів має нешвидкоплинну популярність, адже конфліктами, нерозумінням, різними сварками насичені будь-які людські стосунки, неважливо — професійні вони чи особисті. Тож цю статтю ми присвятимо не просто опису того, що робити в конфлікті та як ним управляти. Таких статей написано велику кількість! У нашій сьогоднішній статті ми зосередимося саме на пошуку та визначенні найбільш ефективної поведінкової стратегії.

Рівні конфлікту

Передусім, для того щоб визначити ефективну стратегію поведінки в конфлікті, давайте розглянемо його будову (див. рисунок).

Рівні конфліктної взаємодії

Отже, нижній рівень конфліктної взаємодії — раціональний. Він так названий не тому, що обов’язково розумний, а тому, що цей рівень визначається самою реальною суперечністю, зіткненням інтересів сторін.

Один хоче заробляти більше, а другий — платити менше. Ця суперечність і є раціональною, реалістичною підставою конфлікту.

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд