Пенсійний фонд у своєму роз’ясненні від 10.01.2023 визначив декілька способів, за допомогою яких страхувальники можуть подавати заяви-розрахунки для призначення, перерахування, продовження та здійснення страхових виплат і соціальних послуг.
Перш за все, подавати такі документи потрібно через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. До речі, укладати для цього з ПФУ договір про визнання КЕП не потрібно.
І тільки якщо роботодавець з певних причин не може скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг ПФУ, він має можливість скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру головних управлінь Пенсійного фонду в областях та м. Києві.
Звичайно, для роботодавців перший спосіб зручніше. Проте подавати заяву-рохрахунок через портал Пенсійного фонду нелегка справа. Адже його функціонал виявися не готовим (досі доопрацьовується). А тому постійно виникають якісь технічні збої. Ба більше, подання заяв-розрахунків щодо паперових лікарняних та для отримання допомоги на поховання на ньому навіть не передбачно.
Водночас заявити фінансування по е-лікарняним для працівників можна. Що для цього потрібно зробити? Читайте далі.