Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ОРГАНІЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ

Постановою КМУ від 29.07.2009 р. № 794

унесено зміни до постанови КМУ «Деякі питання організації бюджетного процесу» від 26.11.2008 р. № 1036, якими доповнено п.п. 6 п. 4 зазначеної постанови, у результаті чого розпорядники коштів державного бюджету можуть здійснювати попередню оплату на строк не більше ніж один місяць товарів вартістю не більше 100 тис. грн., а також робіт та послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 % їх вартості.

Постанова № 794

набрала чинності 05.08.2009 р.

 

Особливості справляння плати за землю з юросіб: узагальнення від ДПАУ

ДПАУ видала

оглядовий лист від 10.07.2009 р. № 14447/7/15-0617 щодо плати за землю, в якому, зокрема, зазначено таке:

— при обчисленні суми земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності

нормативну грошову оцінку земель за 2008 рік необхідно індексувати на коефіцієнт 1,152;

— юрособи — платники плати за землю

мають право подати уточнюючий розрахунок для самостійного виправлення помилок у раніше поданих податкових деклараціях протягом 1095 днів, наступних за останнім днем граничного строку подання таких податкових декларацій, а якщо податкові декларації було подано пізніше — за днем їх фактичного подання;

податкові розрахунки земельного податку та податкові декларації орендної плати за нововідведені землі подаються власниками землі та землекористувачами протягом місяця з дня виникнення права на нововідведену земельну ділянку;

— суб’єкт господарювання, який

придбав будівлю, сплачує земельний податок (орендну плату) за землю, на якій розташована будівля, із дня виникнення права власності або права користування землею. До оформлення документів, що встановлюють право на землю, земельний податок (орендну плату) сплачує попередній власник (землекористувач);

— бюджетні установи, які

здають у тимчасове користування (оренду) земельні ділянки, окремі будівлі або їх частини іншим суб’єктам господарювання, у тому числі бюджетним установам, не звільняються від сплати земельного податку. У таких випадках бюджетні установи — орендодавці повинні сплачувати земельний податок. Водночас чинним законодавством (ст. 797 ЦКУ) передбачено відшкодування орендодавцю будівель, споруд (їх частин) плати за користування земельною ділянкою.

Усі інші податкові роз’яснення діють у частині, що не суперечить цьому

оглядовому листу.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ІНФОРМУВАННЯ ГОЛОВДЕРЖСЛУЖБИ ПРО ЗМІНИ ОБЛІКОВИХ ДАНИХ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ

Наказом Головного управління держслужби України від 07.07.2009 р. № 183

затверджено Порядок інформування центральними, місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами про зміну облікових даних державних службовців.

Цей

Порядок поширюється на центральні, місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, в яких працюють державні службовці, на яких поширюється дія Закону України «Про державну службу».

Порядком

регулюються вимоги щодо інформування Головдержслужби та її територіальних органів відносно виду, змісту та строків надання інформації про зміни облікових даних працюючих держслужбовців, призначення на посади та звільнення з посад держслужбовців.

Наказ № 183

зареєстровано в Мін’юсті 28.07.2009 р. за № 706/16722 та набрав чинності 08.08.2009 р.

 

ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ В ДЕКІЛЬКОХ БУДІВЛЯХ

Держказначейство України роз’яснило, що при закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається на підставі

Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держкомітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. № 174.

Згідно з

ДБН Д.1.1-1-2000 об’єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) з усіма пристосуваннями, устаткуванням, меблями, інвентарем, підсобними та допоміжними приладдям, що є невід’ємними від неї, а також за необхідності інженерними мережами, які до неї прилягають. Отже, у разі коли всі види ремонтних робіт належать до одного об’єкта у розумінні ДБН Д.1.1-1-2000, поточний ремонт вважається одним предметом закупівлі і потребує застосування однієї з процедур, передбачених п. 19 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти. Дроблення в цьому випадку предмета закупівлі призведе до порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.

У ситуації,

коли в річному кошторисі передбачаються бюджетні призначення на поточні ремонти в декількох будівлях, які розміщені в одному комплексі (за однією адресою), при плануванні закупівель слід об’єднувати потребу в таких послугах.

(інформація з сайта Державного казначейства України: www.treasury.gov.ua)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі