Теми статей
Обрати теми

Питання оплати праці педагогічних працівників

Редакція ББ
Відповідь на запитання

ПИТАННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

 

Світлана МЕРЕНКОВА, провідний контролер-ревізор КРВ у м. Харкові

 

Яка тривалість основної щорічної відпустки практичного психолога, який працює в навчально-виховному комплексі школа-садок?

(м. Тернопіль)

 

Відповідно до

п. 3 ст. 9 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.99 р. № 651-XIV загальноосвітні навчальні заклади можуть створювати навчально-виховні комплекси у складі навчальних закладів різних типів і рівнів акредитації для задоволення допрофесійних і професійних запитів громадян, а також навчально-виховні об’єднання з дошкільними та позашкільними навчальними закладами для задоволення освітніх і культурно-освітніх потреб.

Таким чином, навчально-виховний комплекс школа-садок відповідно до освітнього рівня, який забезпечується, належить до загальноосвітніх навчальних закладів.

Тривалість основних щорічних відпусток педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів визначена

розділом ІІІ додатка до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затвердженого постановою КМУ від 14.04.97 р. № 346 (далі — Порядок № 346).

Відповідно до

розділу ІІІ додатка до Порядку № 346 тривалість основної щорічної відпустки практичного психолога складає 56 календарних днів.

Основні завдання та обов’язки практичного психолога визначені

Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 80). Соціальні послуги, затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14.10.2005 р. № 324.

 

 

Чи можна заміняти під час основної щорічної відпустки вчителя-дефектолога, вчителя-логопеда в дошкільних навчальних закладах компенсуючого типу?

(м. Тернопіль)

 

Правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи дошкільної освіти визначені

Законом України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-ІІІ (далі — Закон № 2628).

Дошкільні навчальні заклади (ясла-садки) компенсуючого типу створюються для дітей віком від двох до семи (восьми) років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації. Дошкільні навчальні заклади (ясла-садки) компенсуючого типу поділяються на спеціальні та санаторні.

Перелік дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу визначається спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі освіти і науки за погодженням зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров’я.

Відповідно до

п. 3 ст. 23 Закону № 2628 здобуття дошкільної освіти дітьми, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації, здійснюється за окремими програмами і методиками, розробленими на основі Державної базової програми спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі освіти й науки за погодженням зі спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров’я.

Діяльність дошкільного навчального закладу регламентується планом роботи, який складається, як правило, на навчальний рік та оздоровчий період. План роботи державного та комунального дошкільного навчального закладу затверджується керівником дошкільного навчального закладу і погоджується з відповідним органом управління освітою.

Як правило, основна щорічна відпустка надається педагогічним працівникам дитячих садків улітку, коли відвідування дітьми закладів значно зменшується. Тривалість основної щорічної відпустки вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів відповідно до

п. 2 р. І Порядку № 346 складає 56 календарних днів.

Виходячи з вищезазначеного заміняти під час основних щорічних відпусток учителів-дефектологів, учителів-логопедів у дошкільних навчальних закладах компенсуючого типу

слід у тих випадках, якщо планом роботи на відповідний період передбачена навчальна, виховна, корекційна, компенсаційна та реабілітаційна робота з дітьми, які мають вади у фізичному або розумовому розвитку та мовленнєві порушення. Також зазначимо, що заміна повинна проводитися лише кваліфікованими фахівцями відповідного напрямку.

 

 

На скільки зменшується посадовий оклад завідуючої дитячого дошкільного закладу, яка має середню спеціальну освіту?

(м. Тернопіль)

 

Умови оплати праці працівників освіти визначені

Iнструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти України від 15.04.93 р. № 102 (далі — Інструкція № 102).

Відповідно до

п. 11 (примітка 1) Інструкції № 102 завідуючим дитячими дошкільними закладами, які не мають вищої освіти, посадові оклади встановлюються на 0,14 мінімальної заробітної плати нижче від установленого тарифного розряду. На теперішній час змін до цієї примітки внесено не було.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі