Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

КСУ: ЗЕМЕЛЬНІ СПОРИ З ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ АДМІНСУДАМИ

Конституційний Суд України в

Рішенні від 01.04.2010 р. № 10-рп/2010 визнав, що сільські, селищні та міські ради діють як суб’єкти владних повноважень при вирішенні питань, пов’язаних з розпорядженням землями територіальних громад, передачею земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, наданням земельних ділянок у користування з земель комунальної власності, виключення земельних ділянок із земель комунальної власності. Отже, на земельні спори фізосіб і юросіб з органами місцевого самоврядування з приводу оскарження його рішень, дій або бездіяльності таких органів поширюється юрисдикція адміністративних судів.

Тому під час застосування

рекомендацій Президії ВГСУ від 02.02.2010 р. № 04-06/15 слід брати до уваги це Рішення КСУ. Зауважимо, що в цьому документі ВГСУ зазначав: спори щодо оскарження актів державної влади, органів АР Крим або органів місцевого самоврядування, на підставі яких виникають, змінюються, припиняються цивільні права та обов’язки, розглядаються за правилами Господарсько-процесуального кодексу України від 06.11.91 р. № 1798-XII, оскільки зазначені органи, виступаючі в ролі власників землі, є рівними учасниками земельних правовідносин з іншими суб’єктами (юрособами та фізособами).

 

ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО РЕЗЕРВУ НА ПОСАДІ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ I — III КАТЕГОРІЙ У 2010 РОЦІ

Кабмін

постановою від 12.04.2010 р. № 303 визначив, що кадровий резерв на посаді державних службовців I — III категорій, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України на 2010 рік, формується згідно з нормами абз. 3 п. 15 Порядку проведення конкурсу із зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців першої — третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України та Кабінетом Міністрів України від 21.02.2007 р. № 272, без застосування конкурсного відбору. Так, у цьому абзаці передбачено, що в разі недостатньої кількості заяв про участь у конкурсі керівник держоргану з урахуванням вимог п. 4 цього Порядку самостійно приймає рішення про включення претендентів до списку осіб, рекомендованих для зарахування до кадрового резерву.

У зв’язку з цим Кабмін

зупинив до 30.11.2010 р. дію п. 21 Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2001 р. № 199.

Постанова № 303

набуде чинності з дня її офіційного опублікування.

 

УНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛІ ЗА ДЕРЖКОШТИ

Кабмін

постановою від 12.04.2010 р. № 300 вніс зміни до Положення про закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою КМУ від 17.10.2008 р. № 921, доповнивши п. 7 новими абзацами.

Так, дія цього

Положення не поширюється на закупівлі товарів, робіт і послуг, пов’язаних з підготовкою об’єктів інфраструктури до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, а саме:

— будівництво нових та реконструкцію діючих стадіонів для проведення в Україні матчів фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу;

— будівництво нових, реконструкцію та дооснащення діючих тренувальних баз для забезпечення тренувань команд-учасників чемпіонату;

— проектування, будівництво, реконструкцію і ремонт аеропортів;

— будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт за європейськими стандартами автомобільних доріг загального користування (міжміське сполучення);

— створення сучасних систем для забезпечення надання послуг громадського транспорту навколо м. Києва, Донецька, Львова, Харкова і здійснення контролю за безпекою на дорогах, що ведуть до стадіонів.

Постанова № 300

набуде чинності з дня її офіційного опублікування.

 

СПЛАТА ЗБОРУ ЗА СПЕЦВОДОКОРИСТУВАННЯ: УЗАГАЛЬНЮЮЧЕ РОЗ’ЯСНЕННЯ ВІД ДПАУ

ДПАУ

наказом від 25.03.2010 р. № 185 надала узагальнююче податкове роз’яснення щодо сплати збору за спецводокористування, в якому роз’яснила, зокрема, таке:

— якщо бюджетна установа використовує воду

виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб (тобто використовує воду для безпосереднього споживання працівниками, а також у санвузлах, рукомийниках, душових кабінках та для забезпечення відповідного санітарно-гігієнічного стану перелічених приміщень та робочих місць працівників), то збір за спеціальне використання водних ресурсів не сплачується;

— якщо бюджетна установа використовує воду

одночасно для задоволення питних, санітарно-гігієнічних потреб, а також для інших цілей (приготування їжі в їдальнях, здійснення лікувальних процедур тощо), то збір за спецводокористування сплачується на загальних підставах за всю фактично використану воду, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі