Теми статей
Обрати теми

Посадова інструкція секретаря та землевпорядника сільської ради

Редакція ББ
Стаття

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ СЕКРЕТАРЯ ТА ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКА СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 

До редакції газети надійшов лист від наших читачів із сільради в Івано-Франківській області з проханням опублікувати на сторінках газети посадові інструкції секретаря та землевпорядника сільської ради. Це стало приводом для написання цієї консультації, де ми виклали основні вимоги до складання посадових інструкцій працівників.

Крім того, у додатку до консультації наведено посадові інструкції секретаря та землевпорядника сільської ради, розроблені фахівцями Їжівської сільської ради в Чернівецькій області виходячи із практики роботи та з урахуванням специфіки завдань та обов’язків, що виконуються працівниками, які обіймають такі посади. Вони можуть стати підґрунтям для складання посадових інструкцій секретаря та землевпорядника інших сільрад.

Редакція газети «Бюджетна бухгалтерія» висловлює подяку голові Їжівської сільської ради Піцулу Анатолію Дмитровичу, а також секретарю Їжівської сільської ради Лук’ян Ніні Іллівні за наданий матеріал.

Ольга ВІТКОВСЬКА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Кожен працівник має знати свої завдання та обов’язки і виконувати їх.

Посадова інструкція — це документ, покликаний чітко визначити завдання та обов’язки, а також права та відповідальність працівника при здійсненні ним трудової діяльності на певній посаді.

Як передбачено

ст. 29 Кодексу законів про працю України від 10.12.71 р. роз’яснити права та обов’язки працівнику має роботодавець. Зробити це потрібно при прийнятті на роботу шляхом ознайомлення з посадовою інструкцією під підпис. Крім того, ознайомлення працівника зі змістом посадової інструкції відбувається при переведенні на іншу посаду чи в процесі роботи на посаді, якщо посадову інструкцію не було розроблено своєчасно. Організовує ознайомлення з посадовою інструкцією керівник відповідного структурного підрозділу чи працівник, який відповідає за розроблення посадових інструкцій для працівників установи, що не має структурного підрозділу.

 

ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА СКЛАДАННЯ ПОСАДОВИХ ІНСТРУКЦІЙ

Типових посадових інструкцій

немає, оскільки такі документи встановлюють посадові завдання та обов’язки щодо конкретної посади з урахуванням специфіки роботи установи (організації).

У зв’язку з цим посадові інструкції розробляються кожною установою самостійно. Основою для розроблення посадових інструкцій є типові кваліфікаційні характеристики (вимоги) для відповідних професій (посад).

Так, основним документом для розроблення посадових інструкцій посадових осіб місцевого самоврядування є

Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посадових осіб місцевого самоврядування, затверджені наказом Головного управління державної служби України від 29.12.2009 р. № 406.

У

листі від 03.10.2005 р. № 36-508 Мінпраці зазначило, що посадові інструкції складаються для працівників усіх посад, які затверджено у штатному розписі. Вони мають відображати повний перелік завдань та обов’язків, повноважень та відповідальності, у разі потреби мати необхідні пояснення, а для всіх строків — чіткі визначення.

Посадові інструкції, після їх затвердження керівником організації, установи чи за дорученням його заступниками, обов’язково доводяться до працівника під підпис.

Основні вимоги, що висуваються до оформлення посадових інструкцій, наведено в

Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженому наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336 (далі — Довідник № 336).

Так, згідно з

п. 6 Довідника № 336 під час розроблення посадових інструкцій забезпечується єдиний підхід до побудови, структури та викладу змісту розділів.

Якщо виникає необхідність, завдання та обов’язки, включені до типової кваліфікаційної характеристики тієї чи іншої посади, може бути розподілено між окремими виконавцями або коло завдань та обов’язків окремих працівників може бути розширено з дорученням їм робіт, передбачених для різних груп посад, рівних за складністю, виконання яких не потребує іншої спеціальності, кваліфікації.

Усі посадові інструкції, які розробляються в установах, організаціях мають бути взаємопов’язаними, аби не допускати дублювання в роботі.

У правому верхньому кутку першої сторінки чи на титульному аркуші посадової інструкції розташовують гриф затвердження (слово «ЗАТВЕРДЖЕНО» (без лапок і двокрапки), посаду керівника, підпис про затвердження, ініціали та прізвище керівника, а також дату затвердження). Підпис керівника, який затвердив посадову інструкцію, завіряється відтиском печатки установи.

У заголовку посадової інструкції наводять:

найменування установи. Найменування має відповідати найменуванню, зазначеному в установчих документах установи. При цьому не допускається довільне скорочення найменування — слід користуватися тим скороченням, яке зафіксовано у статутних документах;

повне найменування посади в родовому відмінку. При цьому найменування посади як нововведеної, так і вже існуючої має відповідати професійному найменуванню роботи, передбаченому Класифікатором професій ДК 003:2005, затвердженим наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 26.12.2005 р. № 375. Прізвище, ім’я та по батькові працівника в заголовку посади не зазначають;

повне найменування структурного підрозділу. Назва структурного підрозділу має відповідати назві, закріпленій у статуті установи чи в окремо затвердженому документі, що представляє структуру установи.

дату документа. Датою посадової інструкції є дата її затвердження.

Посадові інструкції складаються з таких розділів:

— Загальні положення;

— Завдання та обов’язки;

— Права;

— Відповідальність;

— Повинен знати;

— Кваліфікаційні вимоги;

— Відносини (зв’язки) за посадою.

Однак це не означає, що в посадовій інструкції, що розробляється, обов’язково мають бути всі зазначені розділи. Наприклад, для відображення відносин за посадою за необхідності можна обмежитися посиланням на Положення про підрозділ, де відносини між працівниками та зв’язки з іншими підрозділами та організаціями може бути викладено детально.

У розділі «

Загальні положення» посадової інструкції містяться:

— основні дані про посаду;

— сфера діяльності працівника;

— найменування підрозділу, в якому працює працівник;

— порядок призначення на посаду та звільнення з посади;

— дані про безпосередню підлеглість;

— кваліфікаційні вимоги до працівника (рівень освітньої підготовки, рівень кваліфікації, спеціальність, необхідний стаж роботи за спеціальністю, інші вимоги);

— вказівка на наявність підлеглих;

— перелік основних законодавчих актів, інших матеріалів, якими керується працівник;

— порядок заміщення працівника на період його тимчасової відсутності (відпустка, хвороба, інші поважні причини), а також — хто заміщує його.

Розділ «

Завдання та обов’язки» характеризує зміст діяльності працівника.

У цьому розділі визначається самостійна ділянка роботи відповідно до Положення про підрозділ.

Ділянка роботи може встановлюватися так:

— виділенням низки питань з відповідних напрямів діяльності;

— закріпленням за працівником переліку об’єктів управління;

— як перелік відносно самостійних питань.

Крім того, у цьому розділі визначається перелік видів робіт, з яких складаються виконувані функції. При встановленні видів робіт слід визначати їх за організаційно-правовими ознаками: керує, затверджує, здійснює, організовує, розглядає, виконує, забезпечує, контролює, бере участь, готує тощо.

Завдання та обов’язки працівника мають відповідати завданням і функціям підрозділу, закріпленим у Положенні про структурний підрозділ, та вимогам кваліфікаційної характеристики відповідної посади.

У розділі «

Права» визначаються та наводяться делеговані працівникові повноваження, за допомогою яких він має забезпечувати у процесі своєї діяльності виконання покладених на нього завдань та обов’язків, наприклад:

— уносити пропозиції щодо відповідних питань;

— приймати певні рішення;

— погоджувати проекти документів;

— виконувати обов’язки представництва підрозділу з певних питань;

— брати участь у нарадах;

— отримувати необхідну для виконання своїх завдань інформацію від відповідних підрозділів тощо.

Розділ «

Відповідальність» містить показники оцінки роботи працівника та межі його особистої відповідальності за результати діяльності та виконання робіт. Показниками оцінки роботи є рівень якості та своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків. Наприклад, зазначається, що працівник несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання посадових завдань і обов’язків, порушення правил внутрішнього трудового розпорядку та правил з охорони праці тощо.

Перелічити в посадовій інструкції усі можливі правопорушення, властиві цій ділянці роботи, вкрай складно і, напевно, недоцільно. Ефективнішим видається складання працівниками юридичної служби зведень витягів із нормативно-правових актів, які стосуються питань відповідальності працівників установи, і ознайомлення останніх із ними під підпис.

У Розділі «

Повинен знати» містяться вимоги до спеціальних знань, а також знання законодавчих актів і нормативних документів, необхідних для виконання посадових обов’язків.

Згідно

п. 7 Довідника № 336 посадову інструкцію може бути доповнено розділами «Кваліфікаційні вимоги» та «Відносини (зв’язки за посадою).

Розділ «

Кваліфікаційні вимоги» містить норми, що стосуються освіти, освітньо-кваліфікаційних рівнів і досвіду, достатніх для повного та якісного виконання робіт за посадою.

У Розділі «

Відносини (зв’язки) за посадою» визначаються:

— коло основних відносин працівника із працівниками свого та інших структурних підрозділів, а також зі сторонніми підприємствами, організаціями, установами, з якими працівник має службові відносини;

— строки отримання і надання взаємообумовленої інформації тощо.

— порядок узгодження і затвердження відповідних документів;

Як правило, такий порядок взаємодії працівників структурних підрозділів відображено в Положеннях про ці підрозділи (відділи, цехи тощо), і тому дублювати його в посадових інструкціях не обов’язково, достатньо зробити посилання на цей документ. У тих випадках, коли йдеться про складання посадових інструкцій для працівників установ, які не мають структурного підрозділу, або для працівників, які безпосередньо підпорядковуються керівнику установи, необхідно детально викласти їх відносини з підрозділами, окремими працівниками та сторонніми організаціями.

До посадових інструкцій не можна включати положення, які обмежують права та соціальні гарантії працівника, надані йому трудовим законодавством. Якщо ж такі умови прямо або побічно все-таки буде включено, то вони вважаються недійсними.

Посвідчення посадової інструкції здійснюється шляхом її підписання, затвердження та проставляння печатки. Такі документи підписуються посадовими особами відповідно до їх компетенції, визначеної документами, що встановлюють право.

Підпис складається з найменування посади особи, яка підписала документ, особистого підпису, ініціала(-ів) та прізвища. Розшифрування підпису в дужки не береться. Крім того, проставляється дата підписання документа.

При підписанні документа кількома посадовими особами їх підписи розташовують один під іншим у послідовності, що відповідає посаді, яка обіймається.

Посадову інструкцію зазвичай підписують

:

— особа, яка її склала чи начальник структурного підрозділу, в якому працює укладач;

— особа, яка візує посадову інструкцію;

— працівник, який обіймає або який приймається на посаду, щодо якої складено посадову інструкцію.

В останньому випадку підпис працівника (так звана «віза ознайомлення») є письмовим підтвердженням факту доведення до його відома положень посадової інструкції та його згода керуватися нею при виконанні своїх обов’язків. Віза ознайомлення включає підпис працівника, його розшифровку та дату ознайомлення. Їй має передувати запис: «Із посадовою інструкцією ознайомлений» або слово «ОЗНАЙОМЛЕНИЙ» (без лапок і двокрапки).

 

УНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПОСАДОВИХ ІНСТРУКЦІЙ

Згідно з

п. 6 Довідника № 336 зміну до посадової інструкції може бути внесено лише на підставі наказу керівника установи за згодою працівника. Наказ про внесення змін, доповнень до посадової інструкції видається в разі перерозподілу обов’язків між працівниками у зв’язку зі скороченням чисельності, раціональним розподілом праці. У разі зміни назви установи, організації, їх структурного підрозділу чи посади до посадових інструкцій уносяться відповідні зміни.

На завершення нагадаємо, що згідно з

Переліком № 41 посадові інструкції підлягають постійному зберіганню за місцем розроблення, а в установах і в структурних підрозділах, яким вони направлені для керівництва, — протягом 3 років після заміни новими. Проекти посадових інструкцій, а також документи, що створюються у процесі їх підготовки: довідки, висновки, доповідні записки тощо — підлягають зберіганню протягом 3 років після затвердження і після закінчення цього строку можуть бути знищені в установленому порядку.

 

 

Додаток

 

ПРИКЛАД ПОСАДОВОЇ ІНСТРУКЦІЇ СЕКРЕТАРЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Їжівська сільська рада

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядженням сільського голови
№ 4 від 12 січня 2010 року
____________________А. Д. Піцул

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

12.01.2010 р. № 2

 

 

секретаря сільської ради

та виконавчого комітету

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Секретар сільської ради відноситься до категорії посадових осіб місцевого самоврядування.

1.2. Секретар сільської ради обирається сільською радою з числа її депутатів та працює в раді на постійній основі.

1.3. Секретар сільської ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

1.4. Секретар сільської ради за рішенням ради одночасно здійснює повноваження секретаря виконавчого комітету сільської ради.

1.5. Повноваження секретаря сільської ради можуть бути достроково припинені за рішенням сільської ради.

1.6. Секретар сільської ради в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, документами районної ради та районної державної адміністрації, які прийняті у межах їх повноважень.

 

2. Повноваження та функціональні обов’язки

2.1. Скликає сесії сільської ради у випадках, передбачених частиною шостою ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради.

2.2. Веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

2.3. Здійснює повноваження сільського голови у випадку, передбаченому частиною першою статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», під час перебування у відпустках, тимчасової непрацездатності, курсах підвищення кваліфікації.

2.4. Організовує підготовку сесії та засідань виконкому сільської ради, питання що вносяться на їх розгляд.

2.5. Забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням.

2.6. Сприяє депутатам сільської ради у здійсненні їх повноважень.

2.7. Організує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.

2.8. Забезпечує зберігання в сільській раді офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням сільської територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку .

2.9. Планує роботу ради та виконкому.

2.10. Складає та засвідчує нотаріальні дії.

2.11. Реєструє акти цивільного стану, отримує та звітує про використання бланків свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану.

2.12. Веде погосподарський облік господарств села.

2.13. Веде особові справи працівників сільської ради, бухгалтерії та сільської пожежної команди.

2.14. Здійснює реєстрацію вхідної та вихідної документації.

2.15. Складає статистичні звіти для управління статистики по обліку населення, худоби, техніки.

2.16. Складає звіти для державної адміністрації про виконання делегованих повноважень.

2.17. Складає звіти для районної ради та державної адміністрації щодо звернень громадян.

2.18. Складає номенклатуру справ сільської ради та виконавчого комітету.

2.19. Готує проекти рішень сільської ради, виконавчого комітету та розпорядження сільського голови з усіх питань, які входять до компетенції сільської ради та їх органів.

2.20. Вирішує за дорученням сільського голови або сільської ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів.

 

3. ПРАВА

Секретар сільської ради має право:

3.1. На повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, працівників і громадян.

3.2. На оплату праці відповідно до посади, рангу, який йому присвоєно, якості, досвіду та стажу роботи.

3.3. На просування по службі відповідно до професійної роботи та умов праці.

3.4. На соціальний і правовий захист.

3.5. Отримувати в порядку, встановленому законодавством, від відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від їх підпорядкування та форм власності, об’єднань громадян, окремих осіб матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх службових обов’язків.

3.6. Вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри щодо нього.

3.7. Захищати свої законні права та інтереси в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в судовому порядку.

 

4. ПОВИНЕН ЗНАТИ

Секретар сільської ради повинен знати:

4.1. Основні Закони та нормативні акти України, які стосуються роботи місцевих органів влади.

4.2. Загальнотеоретичні основи управлінської діяльності та правничих дисциплін в обсязі, необхідному для бездоганного виконання своїх службових обов’язків у сфері місцевого самоврядування.

4.3. Загальні, конкретні та практичні проблеми в галузі соціальної та гуманітарної політики, які існують у його територіальних громадах.

4.4. Етику та культуру ділового і політичного спілкування.

4.5. Зміст основних економічних процесів на рівні територіальних громад в умовах реформування економіки та становлення ринкових відносин.

4.6. Загальні теоретичні і правові засади здійснення управління селом.

4.7. Розподіл сфер діяльності в процесі управління селом.

4.8. Форми і методи роботи органів територіального самоврядування.

4.9. Проблеми соціального захисту членів територіальної громади.

4.10. Основи раціонального природокористування та охорони довкілля.

4.11. Основи організаційно-правової роботи.

4.12. Порядок вчинення нотаріальних дій.

4.13. Основні вимоги до діловодства та забезпечення схоронності документів сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів.

4.14. Правила проведення реєстрації актів громадського стану.

4.15. Основи експлуатації сучасної комп’ютерної техніки.

4.16. Правила внутрішнього розпорядку роботи.

4.17. Правила та норми охорони праці та протипожежного захисту.

 

5. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

5.1. Повна, базова вища, середньо-спеціальна освіта без вимог до стажу роботи.

 

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

6.1. Секретар сільської ради несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, перевищення своїх повноважень, порушення спеціальних обмежень щодо посадових осіб місцевого самоврядування згідно зі статтями 12, 13, 23 Закону України, «Про службу в органах місцевого самоврядування», чинним законодавством України про працю та статтями 7, 8, 9 Закону України «Про боротьбу з корупцією».

 

Секретар сільської ради

Н. І. Лук’ян

З посадовою інструкцією ознайомлений

 

Секретар сільської ради

_____________

«___» ___________200_р.

          (П. І. Б.)

 

 

 

ПРИКЛАД ПОСАДОВОЇ ІНСТРУКЦІЇ СПЕЦІАЛІСТА-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКА

Їжівська сільська рада

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядженням сільського голови
№ 4 від 12 січня 2010 року
____________________А. Д. Піцул

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

12.01.2010 р. № 2

 

 

спеціаліста-землевпорядника

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Спеціаліст-землевпорядник відноситься до категорії спеціалістів та є посадовою особою місцевого самоврядування.

1.2. Спеціаліст-землевпорядник сільської ради входить до складу єдиної системи державних органів земельних ресурсів, яка утворена з метою проведення єдиної державної земельної політики та забезпечення раціонального використання і охорони земель.

1.3. Спеціаліст-землевпорядник сільської ради призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою за погодженням з начальником районного відділу земельних ресурсів відповідно до КЗпП України, Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Посада відноситься до сьомої категорії посадової особи місцевого самоврядування. Призначення на посаду здійснюється на конкурсній основі. При проведенні конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста-землевпорядника сільської ради до складу конкурсної комісії включається начальник районного відділу земельних ресурсів або, за його дорученням, інший представник цього управління.

1.4. Спеціаліст-землевпорядник сільської ради підпорядкований безпосередньо сільському голові та підзвітний і підконтрольний начальнику районного відділу земельних ресурсів. Виконує рішення сільської ради та виконавчого комітету, службові доручення сільського голови та начальника районного відділу земельних ресурсів у межах їх повноважень, що регулюють питання земельних відносин.

1.5. Спеціаліст-землевпорядник сільської ради в своїй діяльності керується Конституцією України, Земельним кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженням Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями органів місцевого самоврядування, наказами та вказівками районного відділу земельних ресурсів, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють питання земельних відносин, та цією інструкцією.

 

2. ОБОВ’ЯЗКИ

2.1. Виконує основні обов’язки, передбачені ст. 8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

2.2. Дотримується вимог та обмежень, обумовлених законами України «Про боротьбу з корупцію» та «Про службу в органах місцевого самоврядування».

2.3. Забезпечує проведення на території сільської ради земельної реформи, спрямованої на роздержавлення і приватизацію земель, створення умов для рівноправного розвитку різних форм власності на землю.

2.4. Бере участь у реалізації державних програм, раціонального використання та охорони земель, підвищення родючості ґрунтів, поліпшення навколишнього природного середовища.

2.5. Реалізує на території сільської ради державну політику використання та охороні земель, проведення земельної реформи, готує і подає управлінню земельних ресурсів Держкомзему України пропозиції щодо удосконалення з питань регулювання земельних відносин.

2.6. Готує та вносить на розгляд ради пропозиції та проекти рішень щодо:

— встановлення ставки земельного податку;

— передачі земельних ділянок у власність громадянам та юридичним особам;

— надання земельних ділянок у власність або тимчасове користування із земель комунальної власності відповідно до Земельного кодексу України;

— викупу земельних ділянок для суспільних потреб сільської ради;

— готує та вносить на розгляд ради проекти висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно Земельного кодексу України.

2.7. За дорученням сільського голови інформує населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок.

2.8. Здійснює контроль за використанням та охороною земель, додержанням землевласниками та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до цільового призначення та умов надання.

2.9. Здійснює контроль за сплатою власниками земельних ділянок та землекористувачами плати за землю.

2.10. Здійснює на території сільської ради моніторинг земель, організовує здійснення заходів щодо відновлення корисних властивостей земельних ділянок.

2.11. Бере участь у підготовці матеріалів для оформлення договорів на право тимчасового користування землею, в тому числі на умовах оренди.

2.12. Здійснює на території сільської ради облік і звітність як державну, так і відомчу, у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель та подає її в установлені терміни до районного відділу земельних ресурсів.

2.13. Бере участь у складанні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель.

2.14. Здійснює на території сільської ради нагляд за освоєнням проектів землеустрою, будівництвом протиерозійних та інших об’єктів, що споруджуються з метою раціонального використання та охорони земель.

2.15. Надає довідки фізичним та юридичними особам про наявність земельних ділянок та їх розмір.

2.16. За дорученням сільського голови розглядає земельні спори, готує проекти висновків згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

2.17. Подає районному відділу земельних ресурсів, виконкому сільської ради інформацію про хід здійснення земельної реформи на території сільської ради.

2.18. Вносить сільському голові і начальнику районного відділу земельних ресурсів пропозиції щодо покращення організації робіт, пов’язаних з регулюванням земельних відносин на території ради.

2.19. Здійснює інші функції, що випливають з покладених на нього сільською радою завдань.

2.20. Несе відповідальність за зберігання в належному стані та використання в практичній роботі картографічних матеріалів села Їжівці.

2.21. Несе відповідальність і здійснює контроль за узгодженням та проведення робіт з охорони зон кабельних ліній електрозв’язку.

2.22. Щорічно складає списки механізаторів, які працюють на землерийних машинах та проводить з ними роз’яснювальну роботу та інструктаж з питання охорони зон кабельних ліній електрозв’язку.

2.23. Бере участь у роботи комісій з приймання в експлуатацію меліорованих і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об’єктів, що будують на території сільської ради з метою раціонального використання та охорони земель.

2.24. Проводить зміни в V розділі погосподарського обліку, складає звіти в управління статистики щодо даного розділу.

2.25. Веде облік та контроль за розглядом листів, скарг та заяв громадян по земельним питанням, веде особистий прийом громадян.

2.26. Вирішує за дорученням сільського голови або сільської ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів.

 

3. ПРАВА

Відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» землевпорядник сільської ради має право:

3.1. Перевіряти на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності, незалежно від їх підпорядкування, розташованих на території Їжівської сільської ради, додержання вимог земельного законодавства.

3.2. Складати відповідно до законодавства протоколи про адміністративні правопорушення.

3.3. Вносити на розгляд сесій сільської ради подання про зупинення рішень, їх дій або бездіяльності з питань регулювання відносин, що суперечать законодавству, пропозиції про припинення права власності або права користування землею комунальної власності у випадках, передбачених Земельним кодексом України, а також про вжиття заходів щодо поліпшення якості земель.

3.4. Одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на цього завдань.

3.5. Вносити пропозиції сільському голови щодо обмеження, тимчасової заборони (зупинення) чи припинення промислового, цивільного та інших видів будівництва, освоєння земельних ділянок, проведення геологорозвідувальних, пошукових, агротехнічних та інших робіт, які проводяться з порушенням законодавства або можуть негативно впливати на стан земельних ресурсів.

3.6. Брати участь нарадах, на яких розглядаються питання, що відноситься до його компетенції.

3.7. На оплату праці відповідно до посади, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіту, обсягу та якості виконання службових завдань.

3.8. На просування по службі з урахування кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов’язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування.

3.9. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.

3.10. На соціальний і правовий захист відповідно до його статусу.

3.11. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на думку службовця, звинувачень або підозр.

 

4. ПОВИНЕН ЗНАТИ

Спеціаліст-землевпорядник сільської ради повинен знати:

4.1. Основні Закони та нормативні акти України, які стосуються роботи місцевих органів влади у сфері земельних відносин, уміти застосувати норми чинного земельного законодавства та основні нормативно-правові акти, що регулюють земельні відносини, добре володіти питаннями державної політики в цій галузі.

4.2. Загальнотеоретичні основи управлінської діяльності та правничих дисциплін в обсязі, необхідному для бездоганного виконання своїх службових обов’язків у сфері місцевого самоврядування;

4.3. Загальні, конкретні та практичні проблеми в галузі земельних відносин.

4.4. Етику та культуру ділового і політичного спілкування.

4.5. Зміст основних економічних процесів на рівні територіальних громад в умовах реформування економіки та становлення ринкових відносин.

4.6. Основи раціонального природокористування та охорони довкілля.

4.7. Основи організаційно-правової роботи.

4.8. Основні вимоги до діловодства та забезпечення схоронності документів сільських, селищних рад та їх виконавчих комітетів.

4.9. Основи експлуатації сучасної комп’ютерної техніки.

4.10. Правила внутрішнього розпорядку роботи

4.11. Норми правила та норми охорони праці та протипожежного захисту.

 

5. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

5.1. Освіта вища, середньоспеціальна, знання комп’ютерної справи без вимог до стажу роботи.

 

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

6.1. Спеціаліст-землевпорядник сільської ради несе відповідальність за неналежне виконання службових обов’язків, перевищення своїх повноважень, порушення спеціальних обмежень до посадових осіб місцевого самоврядування згідно зі статтями 12, 13, 23 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», чинним законодавством України про працю та статтями 7, 8, 9 Закону України «Про боротьбу з корупцією.

 

Секретар сільської ради

Н. І. Лук’ян

З посадовою інструкцією ознайомлений

 

Секретар сільської ради

_____________

«___» ___________200_р.

      (П. І. Б.)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі