Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

КМУ ВНІС ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ВИПЛАТИ НАДБАВКИ МЕДПРАЦІВНИКАМ

Кабмін

постановою «Про внесення змін до пункту 4 Порядку виплати надбавки за вислугу років лікарям і фахівцям з базовою та неповною вищою медичною освітою державних і комунальних закладів охорони здоров’я» від 20.01.2010 р. № 47 доповнив перелік часу роботи, що дає право на надбавку.

Зокрема, змінами передбачено, що до стажу роботи, який дає право на встановлення надбавки за вислугу років, уключається

час роботи в будь-яких державних і комунальних установах, закладах та організаціях незалежно від підпорядкування на посадах, зазначених у п. 3 цього Порядку, за умови, що оплата праці таких працівників здійснюється відповідно до умов оплати праці медичних працівників державних і комунальних закладів охорони здоров’я.

Тобто тепер надбавку повинні отримувати також медичні працівники, які, зокрема, працюють у навчальних закладах та установах освіти і науки, оскільки їх працю оплачують згідно з

Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затвердженими наказом Мінпраці та МОЗ від 05.10.2005 р. № 308/519.

Нагадаємо, що виплата надбавки за вислугу років лікарям та фахівцям з базовою і неповною вищою медичною освітою запроваджена з 01.01.2010 р.

Постанова № 47

набула чинності 27.01.2010 р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ТА ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ДЕРЖАВНИХ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Наказом Головного управління держслужби України від 26.11.2009 р. № 351

затверджено Порядок формування та ведення Реєстру державних та адміністративних послуг, що визначає механізм унесення державних та адміністративних послуг до Реєстру державних та адміністративних послуг (далі — Реєстр), порядок взаємодії Головного управління держслужби України (далі — Держатель Реєстру) та Центру адаптації держслужби до стандартів Європейського Союзу (Адміністратор Реєстру) з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування (далі — суб’єкти надання послуг) і з користувачами Реєстру.

Реєстр

формується та ведеться на основі інформації, яку подають суб’єкти надання послуг Держателю Реєстру. Форму надання інформації до Реєстру наведено в додатку до Порядку формування та ведення Реєстру.

Користувачами

Реєстру є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, громадяни України, підприємства, установи, організації всіх форм власності, об’єднання громадян, іноземні юридичні та фізичні особи.

Інформація до

Реєстру , у тому числі внесення змін до нього, надається:

органами виконавчої влади не пізніше одного місяця після прийняття нормативно-правових актів, що регулюють питання надання ними державних та адміністративних послуг;

органами місцевого самоврядування згідно із запитом Держателя Реєстру.

Витяг із

Реєстру видається на безоплатній основі за письмовим запитом користувачів до Держателя Реєстру та містить обсяг інформації відповідно до змісту запиту. Строк надання витягу не повинен перевищувати 10 робочих днів з дати отримання запиту.

Наказ № 351

набуде чинності з дня його офіційного опублікування.

 

НОВА ФОРМА № П-2 «ОСОБОВА КАРТКА ПРАЦІВНИКА»

Нагадаємо, що згідно зі

ст. 34 Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу» від 25.03.92 р. № 2232-XII, пп.. 5, 10 Положення про військовий облік військовозобов’язаних та призовників, затвердженого постановою КМУ від 09.06.94 р. № 377, на керівників підприємств, установ, організацій та навчальних закладів незалежно від підпорядкування та форм власності покладається обов’язок персонального обліку відомостей про призовників та військовозобов’язаних за місцем їх роботи або навчання. На виконання норм зазначених нормативних актів наказом Держкомстату та Міноборони України від 25.12.2009 р. № 495/656 затверджено нову типову форму первинної облікової документації № П-2 «Особова картка працівника». У новій формі додано розділ, в якому наводяться відомості про військовий облік.

Зазначена форма введена в дію з

01.01.2010 р.

 

РІЧНИЙ ПЕРЕРАХУНОК ПДФО-2009

Згідно з

п.п. 6.5.2 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.2003 р. № 889-IV за результатами кожного звітного податкового року роботодавці мають проводити перерахунок заробітної плати, а також сум наданих податкових соціальних пільг.

Порядок проведення річного перерахунку не змінився. Детально питання проведення перерахунку розглядалися в газеті «Бюджетна бухгалтерія», 2008, № 5, с. 27 і 2009, № 5, с. 26.

 

УТОЧНЕНО ПОРЯДОК ВИДАЧІ ДОВІДОК ПРО ЗАРПЛАТУ ДЕЯКИМ КАТЕГОРІЯМ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ

Мінпраці разом з Головдержслужбою

наказом від 21.12.2009 р. № 463/388 унесли зміни до Порядку видачі довідок про заробітну плату для перерахунку пенсій державним службовцем у разі ліквідації органів, з яких особа вийшла на пенсію, а також перейменування (відсутність) посад, затвердженого наказом Мінпраці та Головдержслужби від 03.12.2003 р. № 319/144.

Зокрема уточнено, хто видаватиме довідки для перерахунку пенсії, якщо орган, з якого особа вийшла на пенсію (його правонаступник), на час перерахунку пенсії не є державним органом. У цьому випадку довідку видаватиме відповідний суб’єкт господарювання за умови, що в ньому згідно із законодавством за працівниками збережено статус держслужбовців.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі