Теми статей
Обрати теми

Порядок обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України

Редакція ББ
Наказ від 09.08.2004 р. № 136

Затверджено наказом Державного казначейства України від 09.08.2004 р. № 136

(

із змінами і доповненнями, останні з яких внесено наказом Державного казначейства України від 30.12.2009 р. № 552)*

ПОРЯДОК ОБЛІКУ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ РОЗПОРЯДНИКІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАЇНИ

 

* Документ наведено з урахуванням унесених змін і доповнень. Зміни виділено

напівжирним курсивом.Прим. ред.

 

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено на виконання статей 48, 51, 112 Бюджетного кодексу України та з метою забезпечення здійснення контролю органами Державного казначейства України при прийнятті зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні, удосконалення механізмів використання бюджетних коштів та управління бюджетними коштами.

1.2. Поняття та економічні категорії, що використовуються у цьому Порядку, уживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України та інших нормативно-правових актах України, що регламентують бюджетні відносини.

1.3. Визначення інших термінів, які вживаються в такому значенні тільки в цьому Порядку:

бюджетне фінансове зобов’язання — зобов’язання розпорядника або одержувача бюджетних коштів сплатити кошти за будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, тобто — кредиторська заборгованість та/або попередня оплата, яка передбачена законодавством;

небюджетне зобов’язання — будь-яке зобов’язання за коштами державного та/або місцевих бюджетів, узяте розпорядниками або одержувачами бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань або ж з перевищенням повноважень, установлених Бюджетним кодексом України, законом України про Державний бюджет України та рішенням про місцевий бюджет на відповідний рік.

1.4. Цей Порядок поширюється на розпорядників і одержувачів бюджетних коштів державного та місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні (далі — розпорядники бюджетних коштів).

 

2. Організація роботи органів Державного казначейства України, розпорядників бюджетних коштів щодо реєстрації та обліку зобов’язань

2.1. Розпорядники бюджетних коштів мають право брати бюджетні зобов’язання за загальним фондом бюджету в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом (планом використання бюджетних коштів), за спеціальним фондом бюджету в межах відповідних фактичних надходжень до цього фонду та бюджетних асигнувань (у розрізі складових спеціального фонду відповідно до зведення показників спеціального фонду кошторису), установлених кошторисом (планом використання бюджетних коштів), виходячи з потреби в забезпеченні виконання пріоритетних заходів поточного бюджетного року та з урахуванням необхідності здійснення платежів для погашення бюджетних зобов’язань минулих періодів.

Розпорядники бюджетних коштів подають до відповідного органу Державного казначейства України річний план державних закупівель (зміни до річного плану державних закупівель).

Обсяг бюджетних зобов’язань, узятих установою протягом року, повинен забезпечити зменшення рівня заборгованості за бюджетними зобов’язаннями минулих періодів та недопущення виникнення заборгованості за бюджетними зобов’язаннями в поточному році.

2.2. Розпорядники бюджетних коштів за умови взяття зобов’язання протягом 7 робочих днів з дати його виникнення подають до відповідного органу Державного казначейства України Реєстр зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (далі — Реєстр) (додаток 1) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів та/або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття зобов’язання.

За умови взяття зобов’язання, за яким застосовуються процедури закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, розпорядник бюджетних коштів протягом 5 робочих днів з дати, зазначеної у звіті про результати проведення процедури закупівель, подає до Державного казначейства України додатково, крім документів, зазначених в абзаці першому цього пункту, оригінали документів та/або їх копії, засвідченні в установленому порядку, що підтверджують проведення закупівлі та передбачені законодавством у сфері державних закупівель (звіти про результати проведення процедури закупівлі, листи-погодження уповноваженого органу щодо можливості застосування процедури закупівлі, яка потребує погодження).

За умови взяття зобов’язання, що виникло на виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів), розпорядник бюджетних коштів проставляє суму в Реєстрі розрахунково, на підставі договору (контракту) за курсом Національного банку України на день подання Реєстру. У разі закупівлі валюти через міжбанківський валютний ринок України розпорядник бюджетних коштів проставляє суму в Реєстрі розрахунково на підставі договору (контракту) на рівні курсу, установленого на міжбанківському валютному ринку України.

За зобов’язаннями за окремими напрямами видатків (наприклад, заробітна плата, стипендії, нарахування на заробітну плату, різні види допомоги, витрати на службові відрядження), у тому числі за зобов’язаннями, у яких не зазначаються суми (наприклад, договори про надання послуг зв’язку), у Реєстрі суми проставляються розпорядниками бюджетних коштів розрахунково, але в межах річних планових показників.

За довгостроковими зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний рік (довгострокові договори, більше одного року), суми в Реєстрі проставляються в межах планових показників поточного бюджетного року на підставі даних календарного плану до довгострокового договору.

2.3. Органи Державного казначейства України звіряють поданий розпорядником Реєстр та підтвердні документи на предмет відповідності даних, уключених до Реєстру.

Підтвердні документи, надані розпорядником бюджетних коштів, опрацьовуються органом Державного казначейства України:

за захищеними статтями, які не потребують проведення процедур закупівель, — протягом 1 операційного дня;

за захищеними статтями, які потребують проведення процедур закупівель (крім капітальних видатків), — до 3 операційних днів;

за іншими поточними видатками, крім захищених, — до 3 операційних днів;

за капітальними видатками — до 5 операційних днів.

2.4. За фінансовими зобов’язаннями, які виникають у процесі виконання кошторису, розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати виникнення фінансового зобов’язання, але не пізніше останнього робочого дня місяця подають до відповідного органу Державного казначейства України Реєстр фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (далі — Реєстр фінансових зобов’язань) (додаток 2) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях, а також оригінали документів та/або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття зобов’язання та фінансового зобов’язання.

2.5. У виняткових випадках, коли такі документи розкривають плани оперативної діяльності чи специфіку органів державної влади, що забезпечують оборону або безпеку України, розпорядники бюджетних коштів подають тільки реєстри, на одному примірнику яких при поверненні проставляється відмітка «зареєстровано та взято на облік». При цьому за цільове спрямування коштів, узяття зобов’язань, фінансових зобов’язань та наявність на підтвердних документах грифа секретності відповідає розпорядник бюджетних коштів.

2.6. Дані бухгалтерського обліку з виконання кошторису на звітну дату мають відповідати аналогічним даним бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів.

2.7. У полі «Одержано Державним казначейством України (органом Державного казначейства України)» Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань на всіх примірниках обов’язково проставляються дата подання Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань та підпис відповідальної особи органу Державного казначейства України.

Відлік терміну опрацювання підтвердних документів органом Державного казначейства України, зазначеного у пункті 2.3 цього Порядку, починається з дати, вказаної у полі «Одержано Державним казначейством України (органом Державного казначейства України)» Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань, враховуючи день подання Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань.

Поле «Рівень розпорядника (одержувача) бюджетних коштів» Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань заповнюється відповідно до вимог нормативно-правових актів Державного казначейства України.

2.8. Після перевірки підтвердних документів один примірник Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань і Заявки на видачу готівки та перерахування коштів на вкладні рахунки повертаються розпоряднику бюджетних коштів, другі примірники цих документів залишаються на зберіганні в органі Державного казначейства України.

Документи, що підтверджують факт узяття зобов’язання та/або фінансового зобов’язання, повертаються розпоряднику з відміткою «зареєстровано та взято на облік».

2.9. Розпорядник бюджетних коштів залишає в органі Державного казначейства України копії, засвідчені в установленому порядку:

договорів, укладених із застосуванням процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти;

звітів про результати проведення процедури закупівлі;

листів-погодження уповноваженого органу щодо можливості застосування процедури закупівлі, яка потребує погодження;

документів, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва»;

договорів, укладених на виконання завдань та заходів, спрямованих на забезпечення проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

2.10. У ході виконання умов одного зобов’язання можуть виникати декілька фінансових зобов’язань у різні періоди часу, які реєструються в органах Державного казначейства України відповідно до пункту 2.4 цього Порядку.

2.11. У разі змін умов зобов’язань (додаткові договори, розірвання договору тощо) розпорядник бюджетних коштів повинен протягом 3 робочих днів з дати їх виникнення подати до органів Державного казначейства України Реєстр та/або Реєстр фінансових зобов’язань і відповідні підтвердні документи щодо уточнення реквізитів та показників таких зобов’язань.

При зміні курсу валют на дату здійснення операції розпорядником бюджетних коштів вносяться відповідні зміни до реєстрів.

У випадку зняття з реєстрації фінансових зобов’язань до органів Державного казначейства України подається Реєстр фінансових зобов’язань разом з документами (накладна, акт тощо), що підтверджують повернення товару постачальнику з причин невідповідності договірним умовам, відповідним рішенням суду стосовно обсягів або якості виконаних робіт, наданих послуг, додатковою угодою про зміну умов договору тощо.

При знятті з обліку зобов’язань

та фінансових зобов’язань суми зобов’язання та фінансового зобов’язання у реєстрах проставляються з мінусом.

2.12. Органи Державного казначейства України не реєструють:

а) зобов’язання при:

відсутності документів, які підтверджують факт узяття зобов’язання;

невідповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми;

неподанні або поданні неповного пакета підтвердних документів щодо проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти;

недотриманні розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами;

недотриманні вимог щодо оформлення поданих документів;

б) фінансові зобов’язання при:

відсутності відповідного бюджетного зобов’язання

відображеного у бухгалтерському обліку виконання державного та місцевих бюджетів;

відсутності документів, які підтверджують факт узяття фінансового зобов’язання;

недотриманні вимог щодо оформлення поданих документів;

невідповідності фінансового зобов’язання відповідному бюджетному зобов’язанню, відображеному в бухгалтерському обліку виконання державного та місцевих бюджетів;

недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.

У таких випадках органи Державного казначейства України зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не реєструють, а повідомляють відповідних розпорядників про відмову в реєстрації зобов’язань та/або фінансових зобов’язань у письмовій формі (додаток 3). У Реєстрі та/або Реєстрі фінансових зобов’язань у графі «Примітка» робиться відмітка про відмову в реєстрації (номер та дата відмови). Відмови в реєстрації зобов’язань та/або фінансових зобов’язань реєструються органами Державного казначейства України в журналі реєстрації відмов у взятті зобов’язань та/або фінансових зобов’язань (додаток 4). Розпорядник бюджетних коштів у разі усунення недоліків подає виправлені документи до відповідного органу Державного казначейства України.

2.13. Відповідальність за взяті зобов’язання, їх зміст, правильність оформлення та достовірність інформації, уключеної до реєстрів, своєчасність реєстрації зобов’язань та фінансових зобов’язань несуть розпорядники бюджетних коштів.

2.14. У разі скорочення асигнувань розпорядники бюджетних коштів повинні вживати заходів до ліквідації або скорочення обсягу бюджетних зобов’язань та/або бюджетних фінансових зобов’язань, які перевищують уточнені плани асигнувань загального фонду бюджету, плани спеціального фонду.

У разі прийняття відповідного рішення щодо тимчасового обмеження асигнувань загального фонду бюджету розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити приведення обсягів зобов’язань у відповідність з тимчасовим обмеженням асигнувань.

Бюджетні фінансові зобов’язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг за оплатою за спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законодавством України мають право відповідні категорії громадян, обліковуються органами Державного казначейства України незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень і бюджетних асигнувань.

2.15. При виконанні рішень, які прийняті органами державної влади, про списання коштів з рахунків розпорядників бюджетних коштів органи Державного казначейства України відображають в обліку відповідні бюджетні зобов’язання та фінансові зобов’язання. Після проведення примусового списання коштів з рахунків розпорядники бюджетних коштів повинні привести у відповідність до проведених операцій зобов’язання та фінансові зобов’язання.

2.16. У кінці року розпорядники бюджетних коштів приводять зареєстровані зобов’язання та фінансові зобов’язання за загальним фондом бюджету у відповідність до бюджетних асигнувань, установлених кошторисом (планом використання бюджетних коштів), а за спеціальним фондом бюджету — до бюджетних асигнувань (у розрізі складових спеціального фонду відповідно до зведення показників спеціального фонду кошторису), установлених кошторисом (планом використання бюджетних коштів), але не більше відповідних фактичних надходжень.

Виключенням є бюджетні фінансові зобов’язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг за оплатою за спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законодавством України мають право відповідні категорії громадян.

 

3. Особливості обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів бюджетів місцевого самоврядування

3.1. Особливості обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів бюджетів місцевого самоврядування застосовуються при взятті бюджетних фінансових зобов’язань за такими кодами економічної класифікації видатків: 1111 «Заробітна плата», 1120 «Нарахування на заробітну плату», 1138 «Послуги зв’язку», 1161 «Оплата теплопостачання», 1162 «Оплата водопостачання і водовідведення», 1163 «Оплата електроенергії», 1164 «Оплата природного газу», 1165 «Оплата інших комунальних послуг». При взятті бюджетних фінансових зобов’язань за іншими кодами економічної класифікації видатків та класифікації кредитування бюджету облік зобов’язань здійснюється відповідно до розділу 2 цього Порядку.

3.2. Розпорядники бюджетних коштів бюджетів місцевого самоврядування за умови взяття бюджетного фінансового зобов’язання подають до відповідного органу Державного казначейства України Реєстр-розпорядження на виділення коштів з бюджетів місцевого самоврядування на погашення бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників бюджетних коштів (додаток 5) (на паперових у двох примірниках та електронних носіях), оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт взяття бюджетного фінансового зобов’язання, а також платіжні доручення на погашення бюджетних фінансових зобов’язань.

 

4. Небюджетні зобов’язання розпорядників бюджетних коштів

4.1. По закінченні бюджетного періоду (31 грудня або інший останній день бюджетного періоду, якщо Міністром фінансів України визначено інший термін закриття рахунків) розпорядники бюджетних коштів проводять інвентаризацію активів та зобов’язань і за даними обліку визначають суми небюджетних фінансових зобов’язань. Інформація подається органам Державного казначейства України.

 

5. Облік та звітність органів Державного казначейства України

5.1. Зобов’язання та фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів обліковуються органами Державного казначейства України в бухгалтерському обліку виконання бюджетів.

5.2 Для відображення даних про зобов’язання та фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, які виникають у процесі виконання загального та спеціального фондів кошторису розпорядників, органи Державного казначейства України в автоматизованому режимі заносять дані з Реєстру, Реєстру фінансового зобов’язання у картку обліку зобов’язань (форма якої встановлюється Державним казначейством України) за відповідними кодами програмної (тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) та економічної класифікації видатків і класифікації кредитування бюджетів.

5.3. Для забезпечення складання і надання повної та достовірної звітності про виконання бюджетів органи Державного казначейства України здійснюють коригування даних бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів в частині обліку зобов’язань та фінансових зобов’язань.

5.4. На підставі даних бухгалтерського обліку органи Державного казначейства України за загальним та спеціальним фондами державного та місцевих бюджетів у терміни, установлені органами Державного казначейства України вищого рівня та/або місцевими фінансовими органами, подають інформацію про наявність фінансових зобов’язань розпорядників бюджетних коштів. Дані бухгалтерського обліку органів Державного казначейства України звіряються з відповідними даними звітів розпорядників бюджетних коштів, які подаються до органів Державного казначейства України в установленому порядку.

5.5. На кінець бюджетного періоду сума фінансових зобов’язань повинна відповідати сумі

бюджетної кредиторської заборгованості (за винятком одержувачів бюджетних коштів).

 

6. Контроль за дотриманням цього Порядку

6.1. Розпорядники бюджетних коштів протягом року повинні укладати договори (брати зобов’язання) та здійснювати видатки за загальним фондом кошторисів у межах бюджетних асигнувань, установлених законом України про Державний бюджет України та рішенням відповідної ради про місцевий бюджет на відповідний рік, а за спеціальним фондом — у межах бюджетних асигнувань, установлених Законом України про Державний бюджет України або рішенням відповідної ради про місцевий бюджет на відповідний рік, але з урахуванням фактичних надходжень.

Зобов’язання, узяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань, є небюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Узяття таких зобов’язань є бюджетним правопорушенням.

6.2. Порушення розпорядниками бюджетних коштів вимог щодо прийняття ними бюджетних зобов’язань є підставою для призупинення бюджетних асигнувань.

6.3. У разі, якщо за даними річного звіту про виконання державного та місцевих бюджетів у розпорядника бюджетних коштів є небюджетні зобов’язання (небюджетна кредиторська заборгованість), органи Державного казначейства України надають інформацію щодо наявності небюджетних зобов’язань (небюджетної кредиторської заборгованості) у розрізі розпорядників бюджетних коштів до органів державної контрольно-ревізійної служби для вжиття заходів згідно з вимогами Бюджетного кодексу України та інших відповідних нормативно-правових актів.

6.4. Керівники бюджетних установ зобов’язані виконувати вимоги цього Порядку.

 

Начальник Управління методології по виконанню бюджетів,
 бухгалтерського обліку та звітності Н. Сушко

 

 

img 1

 

Порядок заповнення Реєстру зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів

У рядку «ЄДРПОУ клієнта (розпорядника чи одержувача бюджетних коштів)» — зазначається код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

У рядку «Клієнт (найменування розпорядника чи одержувача коштів)» — зазначається офіційне найменування розпорядника чи одержувача бюджетних коштів.

У рядку «УДК» — зазначається код та найменування органу Державного казначейства України.

У рядку «Бюджет» — зазначається код та назва бюджету.

У рядку «КВК» — зазначається код та назва коду відомчої класифікації розпорядника (одержувача) бюджетних коштів відповідно до наказів Міністерства фінансів України від 27.12.2001 № 604 «Про бюджетну класифікацію та її запровадження» (із змінами) та від 24.02.2003 № 156 «Про затвердження Типової відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів» (із змінами).

У рядку «Код одержувача (розпорядника чи одержувача бюджетних коштів відповідно до мережі)» — вказується код одержувача (розпорядника чи одержувача бюджетних коштів відповідно до мережі), присвоєний відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Рядок «Рівень розпорядника (одержувача) бюджетних коштів» заповнюється відповідно до вимог нормативно-правових актів Державного казначейства України.

У рядку «КПК/КТКВМБ» — зазначається код та назва коду програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 27.12.2001 № 604 «Про бюджетну класифікацію та її запровадження».

У рядку «Фонд» — зазначається код та найменування фонду бюджету (загальний/спеціальний).

Рядок «Реєстраційний номер» — не заповнюється.

У рядку «Дата прийняття» — вказується дата отримання Реєстру зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів органом Державного казначейства України.

У графі «№ з/п» — проставляється порядковий номер зобов’язання.

У графі «КЕКВ/КККБ» — проставляється код економічної класифікації видатків бюджету або код класифікації кредитування бюджету, за яким взято зобов’язання.

У графі «Дані зобов’язання: дата документа» — проставляється дата документа, що підтверджує виникнення зобов’язання. За зобов’язаннями за окремими напрямами видатків, за якими не подаються документи, що підтверджують узяття зобов’язання (податок на землю, податок на додану вартість тощо), проставляється дата реєстру зобов’язань.

У графі «Дані зобов’язання: номер документа» — проставляється номер документа, що підтверджує виникнення зобов’язання. За зобов’язаннями за окремими напрямами видатків, за якими не подаються документи, що підтверджують узяття зобов’язання (податок на землю, податок на додану вартість тощо), проставляється номер реєстру зобов’язання.

У графі «Дані зобов’язання: строк дії договору» — проставляється строк дії договору (дата початку та дата закінчення дії договору). За довгостроковими договорами (строк дії яких перевищує один календарний рік), строком дії є поточний рік.

У графі «Дані зобов’язання: сума зобов’язання» — проставляється сума зобов’язання. Заповнюється розпорядниками бюджетних коштів, якщо сума зазначена в договорі, за відсутності — сума проставляється розрахунково. За довгостроковими зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний рік, суми в Реєстрі проставляються в межах планових показників поточного бюджетного року на підставі даних календарного плану до довгострокового договору.

У графі «Дані зобов’язання: попередня оплата» — наводиться сума попередньої оплати з суми зобов’язання (графа «Дані зобов’язання: сума зобов’язання»).

У графі «Примітка. Інші суттєві умови» — зазначається інформація про зареєстроване зобов’язання, що не відображена в інших графах (номер додаткової угоди, дата і номер наказу про затвердження Переліку кодів економічної класифікації видатків, за якими здійснюються видатки без подання підтвердних документів, стаття ЗВДТ тощо). У разі відмови у реєстрації зобов’язання у графі «Примітка. Інші суттєві умови» зазначається відмітка про відмову в реєстрації (номер та дата відмови).

 

img 2

 

Порядок заповнення Реєстру фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів

У рядку «ЄДРПОУ клієнта (розпорядника чи одержувача бюджетних коштів)» — зазначається код Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

У рядку «Клієнт (найменування розпорядника чи одержувача коштів)» — зазначається офіційне найменування розпорядника чи одержувача бюджетних коштів.

У рядку «УДК» — зазначається код та найменування органу Державного казначейства України.

У рядку «Бюджет» — зазначається код та назва бюджету.

У рядку «КВК» — зазначається код та назва коду відомчої класифікації розпорядника (одержувача) бюджетних коштів відповідно до наказів Міністерства фінансів України від 27.12.2001 № 604 «Про бюджетну класифікацію та її запровадження» (із змінами) та від 24.02.2003 № 156 «Про затвердження Типової відомчої класифікації видатків місцевих бюджетів» (із змінами).

У рядку «Код одержувача (розпорядника чи одержувача бюджетних коштів відповідно до мережі)» — вказується код одержувача (розпорядника чи одержувача бюджетних коштів відповідно до мережі), присвоєний відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Рядок «Рівень розпорядника (одержувача) бюджетних коштів» заповнюється відповідно до вимог нормативно-правових актів Державного казначейства України.

У рядку «КПК/КТКВМБ» — зазначається код та назва коду програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 27.12.2001 № 604 «Про бюджетну класифікацію та її запровадження».

У рядку «Фонд» — зазначається код та найменування фонду бюджету (загальний/спеціальний).

Рядок «Реєстраційний номер» — не заповнюється.

У рядку «Дата прийняття» — вказується дата отримання Реєстру зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів органом Державного казначейства України.

У графі «№ з/п» — проставляється порядковий номер фінансового зобов’язання.

У графі «КЕКВ/КККБ» — проставляється код економічної класифікації видатків бюджету або код класифікації кредитування бюджету, за яким взято фінансове зобов’язання.

У графі «Дані зобов’язання: дата документа» — проставляється дата документа, що підтверджує виникнення зобов’язання. За зобов’язаннями за окремими напрямами видатків, за якими не подаються документи, що підтверджують узяття зобов’язання (податок на землю, податок на додану вартість тощо), проставляється дата реєстру зобов’язання.

У графі «Дані зобов’язання: номер документа» — проставляється номер документа, що підтверджує виникнення зобов’язання. За зобов’язаннями за окремими напрямами видатків, за якими не подаються документи, що підтверджують узяття зобов’язання (податок на землю, податок на додану вартість тощо), проставляється номер реєстру зобов’язання.

У графі «Дані фінансового зобов’язання: дата документа» — проставляється дата документа, що підтверджує виникнення фінансового зобов’язання. За умови здійснення операцій з готівкою проставляється дата Заявки на видачу готівки та перерахування коштів на вкладні рахунки.

У графі «Дані фінансового зобов’язання: номер документа» — проставляється номер документа, що підтверджує виникнення фінансового зобов’язання. При отриманні готівки та перерахуванні коштів на вкладні рахунки графа заповнюється словом «Заявка».

У графі «Дані фінансового зобов’язання: сума зобов’язання» — проставляється сума фінансового зобов’язання.

У графі «Дані фінансового зобов’язання: у т. ч. попередня оплата» — наводиться сума попередньої оплати з суми фінансового зобов’язання (графа «Дані фінансового зобов’язання: сума зобов’язання»).

У графі «Дані фінансового зобов’язання: реквізити кредитора: код за ЄДРПОУ кредитора або ідентифікаційний номер за ДРФО кредитора» — зазначається ідентифікаційний код за ЄДРПОУ кредитора або ідентифікаційний номер за ДРФО кредитора.

У графі «Дані фінансового зобов’язання: реквізити кредитора: МФО банку» — зазначається код банку, в якому обслуговується кредитор.

У графі «Дані фінансового зобов’язання: реквізити кредитора: номер рахунку в банку» — зазначається номер рахунку кредитора, відкритий у банку, в якому він обслуговується.

У графі «Примітка» — зазначається інформація про зареєстроване фінансове зобов’язання, що не відображена в інших графах (термін погашення фінансового зобов’язання). У разі відмови у реєстрації фінансового зобов’язання у графі «Примітка» робиться відмітка про відмову в реєстрації (номер та дата відмови).

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі