Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРУВАННЯ ЗБОРУ ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВОДОКОРИСТУВАННЯ У 2010 РОЦІ

ДПАУ в

листі від 07.05.2010 р. № 9040/7/15-0817 роз’яснила особливості адміністрування збору за спеціальне водокористування у 2010 році у зв’язку з прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» від 27.04.2010 р. № 2154-VI (далі — Закон про держбюджет).

Так, проаналізувавши положення

Закону про держбюджет, ДПАУ повідомила, що порядок обчислення та сплати збору за спеціальне водокористування у 2010 році не змінюється.

З дня набуття чинності

Законом про держбюджет, тобто з 30.04.2010 р., при обчисленні податкових зобов’язань щодо збору за відповідні податкові (звітні) періоди 2010 року платники мають застосовувати нормативи збору за спеціальне водокористування згідно з додатком 2 «Нормативи збору за спеціальне водокористування в частині використання поверхневих вод» до Закону України від 03.06.2008 р. № 309 із застосуванням коефіцієнтів 1,439 та 1,143.

ДПАУ також зазначила, що особливості адміністрування збору за спеціальне водокористування в частині застосування коефіцієнта по збору за спеціальне водокористування у 2010 році, викладені в

листі ДПАУ від 11.02.2010 р. № 2689/7/15-0817, діяли до 30.04.2010 р .

 

ЗАСТОСУВАННЯ ТИПОВИХ ФОРМ ОБЛІКОВИХ ДОКУМЕНТІВ У БУДІВНИЦТВІ

Мінрегіонбуд у

листі від 16.03.2010 р. № 12/19-3-9-14-295 роз’яснив особливості заповнення нових типових форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» у будівництві:

1) ці форми підлягають

обов’язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності;

2) у випадку здійснення

поточного ремонту господарським способом застосовувати форми № КБ-2в і № КБ-3 не обов’язково;

3) за згодою сторін договору форми № КБ-2в і № КБ-3

можуть заповнюватися і з іншою, ніж щомісячною, періодичністю. Мінрегіонбуд не наполягає на складання цих форм щомісячно, а тільки зазначає традиційність такого облікового періоду;

4) використання

журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6) не є обов’язковим.

У

листі також зазначено, що приклад оформлення типових форм при виконанні будівельних робіт із застосуванням матеріалів поставки замовника наведено на с. 27 — 38 збірника офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» 2010, лютий, № 2, а порядок урахування зворотних сум у типових формах наведено на с. 60 — 61 збірника «Ціноутворення у будівництві» 2008, лютий, № 2.

 

ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

Головне управління держслужби України

наказом від 30.03.2010 р. № 84 затвердило Порядок проведення функціонального обстеження органів виконавчої влади.

Цей

Порядок установлює процедуру проведення постійного аналізу відповідності завдань та функцій органів виконавчої влади чинному законодавству, а також відповідності внутрішньої структури органів виконавчої влади покладеним на них завданням та функціям з метою усунення з практики їх діяльності внутрішніх суперечностей, дублюючих функцій та функцій, що не належать до сфери їх повноважень.

Проведення функціонального обстеження органів виконавчої влади, аналіз та узагальнення його результатів здійснюватиме Головдержслужба.

Наказ № 84

зареєстровано в Мін’юсті 26.04.2010 р. за № 306/17601 і набуде чинності з дня його офіційного опублікування.

 

ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ І ДЕПУТАТІВ МІСЦЕВИХ РАД

Головне управління держслужби України

наказом від 28.04.2010 р. № 113 унесло зміни до Порядку ведення електронного обліку посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, які пройшли підвищення кваліфікації, затвердженого наказом Головного управління держслужби України від 18.03.2010 р. № 74, в частині встановлення нової періодичності підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.

Так, установлено таку періодичність підвищення кваліфікації:

1) за професійними програмами для:

— сільських, селищних, міських голів, голів і заступників голів районної, районної в місті, обласної ради, секретарів сільської, селищної та міської ради — протягом першого року здійснення повноважень;

— інших посадових осіб — один раз на п’ять років;

— уперше призначених посадових осіб — протягом року після призначення;

— депутатів місцевих рад — не менше одного разу протягом строку здійснення повноважень;

2) за програмами постійно діючих, короткотермінових семінарів, тренінгів для всіх категорій — відповідно до потреб та плану-графіка підвищення кваліфікації на поточний рік.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі