Теми статей
Обрати теми

Щодо визначення стажу для виплати надбавки за вислугу років медпрацівникам

Редакція ББ
Відповідь на запитання

ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАЖУ ДЛЯ ВИПЛАТИ НАДБАВКИ ЗА ВИСЛУГУ РОКІВ МЕДПРАЦІВНИКАМ

 

Анжела КУПЛИВАНЧУК, головний спеціаліст Департаменту економіки, фінансів та бухгалтерської звітності

 

Який відділ повинен визначати стаж для обчислення надбавки за вислугу років медичним працівникам за наявності в штатному розписі лікарні начальника відділу кадрів, інспектора відділу кадрів та відділу бухгалтерії? В якому вигляді надається така інформація?

(м. Кривий Ріг)

 

Постановою КМУ від 29.12.2009 р. № 1418

затверджено Порядок виплати надбавки за вислугу років лікарям, фахівцям з базовою та неповною вищою медичною освітою та професіоналам з вищою немедичною освітою, що допущені до медичної діяльності в закладах охорони здоров’я, державних та комунальних закладах охорони здоров’я (далі — Порядок № 1418).

Дія зазначеного

Порядку поширюється на лікарів і фахівців з базовою та неповною вищою медичною освітою державних та комунальних установ, закладів та організацій незалежно від підпорядкування, які працюють на посадах, визначених у п. 3 Порядку № 1418, за умови, що оплата праці цих працівників здійснюється відповідно до умов оплати праці медичних працівників державних та комунальних закладів охорони здоров’я.

До стажу роботи, що дає право на встановлення надбавки за вислугу років, включаються періоди, зазначені в

п. 4 Порядку № 1418.

Відповідно до

п. 5 Порядку № 1418 документом для визначення стажу роботи, який дає право на одержання надбавки, є трудова книжка або інші документи, що згідно із законодавством підтверджують наявність стажу роботи.

У

Порядку № 1418 не зазначено, який саме відділ (відділ кадрів чи бухгалтерія) повинен обчислювати стаж для встановлення надбавки за вислугу років.

Проте нагадаємо, що згідно з

п. 1.10 Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення, затверджених спільним наказом Мінпраці та МОЗ від 05.10.2005 р. № 308/519 (далі — Умови № 308/519), керівник закладу, установи несе відповідальність за своєчасне та правильне визначення розміру заробітної плати працівників згідно з чинним законодавством.

Для проведення роботи з визначення посадових окладів працівників закладів охорони здоров’я та розмірів доплат і надбавок за наказом керівника створюється постійно діюча комісія у складі: заступник керівника з економічних питань (спеціаліст-економіст), головний бухгалтер, працівник, який займається питаннями кадрів, голова профспілкового комітету та інші особи, які можуть залучатися керівником закладу. Тарифікаційну комісію

очолює керівник закладу (додаток 1 до Умов № 308/519).

Тарифікаційна комісія у своїй роботі керується діючими умовами оплати праці та іншими нормативними актами з цих питань.

Порядок роботи тарифікаційної комісії визначається головою комісії.

Тарифікаційний список складається щорічно, є документом для складання штатного розпису, додається до нього і підписується всіма членами комісії.

У разі зміни протягом року розміру посадового окладу, доплат та надбавок тарифікаційною комісією вносяться відповідні зміни до тарифікаційного списку.

Тарифікаційний список заповнюється окремо за кожним структурним підрозділом та посадою.

Кількість посад у тарифікаційному списку повинна збігатися з кількістю посад у штатному розписі.

Вакантні посади відображаються у відповідних структурних підрозділах з установленням середніх окладів, визначених за Єдиною тарифною сіткою для відповідної категорії працівників.

Нарахування заробітної плати бухгалтерією провадиться окремо за основною посадою та роботою за сумісництвом.

Керівник як голова тарифікаційної комісії визначає

відповідального за підрахунок стажу роботи для встановлення надбавки за вислугу років медичним працівникам.

Інформація про стаж зазначається у тарифікаційному списку, який підписується членами тарифікаційної комісії.

Також зазначимо, що згідно з

Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 1. Професії працівників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності», затвердженим наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336, у переліку обов’язків інспектора з кадрів вказано визначення трудового стажу та видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. Тому якщо штатним розписом лікарні передбачена посада інспектора з кадрів, то доцільно обов’язки щодо обчислення стажу для нарахування надбавки за вислугу років покласти саме на працівника, який обіймає цю посаду.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі