Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ПРИЙНЯТА НОВА БЮДЖЕТНА КЛАСИФІКАЦІЯ

Міністерство фінансів України

наказом від 14.01.2011 р. № 11 затвердило нову бюджетну класифікацію. Цим самим наказом визнано таким, що втратив чинність, наказ Мінфіну «Про бюджетну класифікацію та її запровадження» від 27.11.2001 р. № 604.

Зміни щодо бюджетної класифікації в частині класифікації доходів бюджету відбулися у зв’язку з прийняттям нового

Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI та Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI.

Крім того, значні зміни відбулися у відомчій класифікації видатків у зв’язку з появою

Указу Президента «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» від 09.12.2010 р. № 1085/2010, згідно з яким низку державних органів ліквідовано, решту — реорганізовано або перейменовано.

Інші зміни мають суто технічний характер.

Зазначимо, що економічна класифікація видатків залишилась без змін.

Наказ № 11

набрав чинності 14.01.2011 р.

 

ДО ПОРЯДКУ ОБЛІКУ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ УНЕСЕНО ЗМІНИ

Держказначейство

наказом від 17.12.2010 р. № 494 унесло зміни до Порядку обліку зобов’язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України, затвердженого наказом Держказначейства від 09.08.2004 р. № 136.

Ці зміни доволі суттєві. Зокрема, оновленим

Порядком обліку зобов’язань не передбачено реєстрацію небюджетних зобов’язань в органах Держказначейства, розширено перелік випадків, коли органи Держказначейства не реєструють зобов’язання та фінансові зобов’язання тощо. Додатки до Порядку обліку зобов’язань викладено в новій редакції.

Порядок обліку зобов’язань

з урахуванням змін, унесених наказом № 494, та докладним коментарем нашого фахівця буде опубліковано в наступному номері газети.

 

УНЕСЕНО ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ СКЛАДАННЯ, РОЗГЛЯДУ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО ВИКОНАННЯ КОШТОРИСІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

Кабмін

постановою від 24.01.2011 р. № 37 уніс зміни до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228.

Оскільки ці зміни доволі суттєві, зазначений

Порядок з урахуванням унесених змін, а також докладний коментар нашого фахівця буде опубліковано в наступному номері нашої газети.

 

ЗУПИНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З БЮДЖЕТНИМИ КОШТАМИ

КМУ

постановою від 19.01.2011 р. № 21 затвердив Порядок зупинення операцій з бюджетними коштами.

Цей

Порядок визначає механізм застосування Мінфіном, органами Державної казначейської служби, державної фінансової інспекції, місцевими фінансовими органами, головними розпорядниками бюджетних коштів у межах наданих їм повноважень до розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів такого заходу впливу, як зупинення операцій з бюджетними коштами.

Зупинення операцій з бюджетними коштами застосовується у разі виявлення факту порушення вимог бюджетного законодавства, передбаченого

п. 2 ч. 1 ст. 117 Бюджетного кодексу України, і полягає в зупиненні будь-яких операцій зі здійснення платежів з рахунків розпорядників та/або одержувачів, крім випадків, визначених абз. 3 — 5 п. 3 цього Порядку. При цьому складається протокол про порушення бюджетного законодавства.

Раніше діючий

Порядок зупинення операцій з бюджетними коштами, затверджений наказом Держказначейства від 18.11.2002 р. № 213 , втратив чинність.

 

ПОСЛУГИ У СФЕРІ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ — БЕЗ ТЕНДЕРНИХ ПРОЦЕДУР

Президент підписав

Закон України «Про внесення змін до статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» щодо закупівель товарів та послуг у сфері природних монополій та суміжних ринків» від 11.01.2011 р. № 2900-VІ (далі — Закон).

Цим

Законом унесені зміни до ч. 3 ст. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289-VI, в якій наведено перелік товарів, робіт та послуг, на які не поширюється дія Закону про закупівлі.

Так, цей перелік

доповнено новими абзацами:

електрична енергія, її постачання, передача та розподіл;

природний і нафтовий газ та послуги з його транспортування, розподілу та постачання;

теплова енергія, її постачання та транспортування;

послуги з централізованого опалення, водопостачання та водовідведення.

Прийняття цього

Закону дасть змогу розпорядникам бюджетних коштів здійснювати закупівлю зазначених послуг без проведення процедур закупівель, тобто шляхом укладання прямих договорів з постачальниками.

Закон

№ 2900-VI набирає чинності з дня його опублікування.

Водночас Президент України надав Уряду доручення розробити законопроект щодо окремого порядку державних закупівель у сфері природних монополій та суміжних ринків, що має відповідати європейській практиці.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі