Теми статей
Обрати теми

Штати централізованої бухгалтерії при створенні НВК

Редакція ББ
Відповідь на запитання

ШТАТИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БУХГАЛТЕРІЇ ПРИ СТВОРЕННІ НВК

 

Тетяна РЯБУХА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Як розрахувати кількість штатних одиниць бухгалтерів централізованої бухгалтерії управління освіти під час реорганізації загальноосвітньої школи та дошкільного закладу у навчально-виховний комплекс (далі — НВК)? НВК є однією установою, хоча фактично він складається з двох і об’єми роботи для бухгалтерів залишились ті самі, що й до реорганізації.

(Донецька обл.)

 

Насамперед зазначимо, що саме поняття централізованої бухгалтерії передбачає зосередження ведення бухгалтерського обліку декількох об’єктів фінансово-господарської діяльності в єдиному центрі.

У вашому випадку централізована бухгалтерія працює при управлінні освіти і, скоріше за все, обслуговує не лише НВК, а ще й ряд навчальних закладів району і при об’єднанні двох організацій (загальноосвітній та дошкільний навчальні заклади) в одну (НВК) така бухгалтерія все одно залишається

централізованою.

Типові штати централізованих бухгалтерій визначені в

постанові Ради Міністрів Української РСР «Про типові штати централізованих бухгалтерій при обласних, міських та районних відділах (управліннях) народної освіти, охорони здоров’я і культури та при центральних районних і міських лікарнях» від 17.05.79 р. № 255 (далі — постанова № 255).

Як бачимо, цей нормативний документ дуже застарілий і не завжди враховує всі аспекти діяльності сучасних установ.

Якщо розрахунок штатних посад за

постановою № 255 неможливий, то можна скористатись Міжгалузевими нормативами чисельності працівників бухгалтерського обліку, затвердженими наказом Мінпраці від 26.09.2003 р. № 269 (далі — Міжгалузеві нормативи № 269), які пропонує для використання Мінфін у листі від 21.04.2010 р. № 4174/0/14-10/13. Міжгалузеві нормативи № 269 містять норми часу на виконання робіт із бухгалтерського обліку та нормативи чисельності працівників бухгалтерського обліку установ, організацій, підприємств. При цьому, як зазначило Держказначейство у листі від 11.05.2010 р. № 15-05/1031-8055, Міжгалузеві нормативи № 269 не містять норм витрат часу на здійснення специфічних операцій бухгалтерського обліку в бюджетних установах, таких як: організація контролю виконання кошторису бюджетної установи, виділення в обліку касових і фактичних видатків, організація обліку в розрізі кодів бюджетної класифікації, сувора відповідність обліку і звітності вимогам нормативних документів, зокрема з урахуванням галузевої специфіки обліку (охорона здоров’я, освіта, наука, культура тощо). У зв’язку з цим кожна бюджетна організація має враховувати свої особливості ведення обліку.

Конкретні приклади розрахунку штатних посад бухгалтерій за

Міжгалузевими нормативами № 269 були наведені у консультації «Чисельність працівників бухгалтерії за спеціальним фондом кошторису» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2011, № 12, с. 25).
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі