Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

Уточнено дату набрання чинності нормативними актами

Наказом Мін’юсту від 25.08.2011 р. № 2035/5

унесено зміни до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2005 р. № 34/5. Відтепер чітко визначено, що нормативно-правові акти, занесені до Державного реєстру, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не встановлено самими актами, але не раніше дня їх офіційного опублікування.

 

ГРОШОВА ДОПОМОГА МАЙБУТНІМ ПЕДАГОГАМ

Наказом МОН від 11.08.2011 р. № 965

затверджено Порядок надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів у 2011 році. Відповідно до цього Порядку випускникам вищих навчальних закладів, які у 2010 — 2011 навчальному році здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як 3 роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, надається одноразова адресна грошова допомога у 5-кратному розмірі мінімальної заробітної плати.

Така допомога надається лише

випускникам денної форми навчання, які навчались за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням у вищих навчальних закладах державної та комунальної форм власності.

У разі відмови випускника без поважних причин приступити до роботи за призначенням, звільнення його з ініціативи адміністрації за порушення трудової дисципліни або за власним бажанням протягом трьох років від початку роботи отримувач допомоги

зобов’язаний повернути одержані кошти до навчального закладу, який здійснив виплату.

Наказ № 965

набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

МІНФІН ЩОДО реєстрації ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ІЗ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ

Мінфін у

листі від 30.06.2011 р. № 31-07310-10-24/16584 нагадав, що відповідно до ст. 48 БКУ розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.

Разом з тим деякі програми, які належать до державних програм соцзахисту населення, є державною гарантією і одержувачу не може бути відмовлено в їх наданні у разі, якщо він має на них право. У цьому випадку проводиться відшкодування витрат за фактично спожиті послуги (нараховані соціальні виплати) в межах установлених норм (розмірів).

У зв’язку з цим та згідно з

ч. 6 ст. 48 БКУ зобов’язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг з оплати спожитих житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку (в частині абонентної плати за користування квартирним телефоном), компенсацій громадянам з бюджету, на що згідно із законодавством мають право відповідні категорії громадян, обліковуються незалежно від визначених на цю мету бюджетних призначень.

До таких витрат належать

: надання пільг та житлових субсидій населенню з оплати житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу; виплата допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям; надання пільг з послуг зв’язку (в частині абонентної плати за користування квартирним телефоном), виплата щомісячної компенсації на бензин особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; виплата компенсації за самостійне санаторно-курортне лікування; виплата компенсації за пільговий проїзд один раз на рік (раз на два роки); здійснення поховання з військовими почестями померлих (загиблих) осіб, що мають особливі заслуги перед Батьківщиною, спорудження на їх могилі надгробка; виплата одноразової допомоги на поховання.

Надання інших передбачених законодавством пільг

повинно провадитися в межах передбачених у відповідному місцевому бюджеті коштів на ці цілі. Фінансування видатків на ці програми має здійснюватися в міру надходження субвенції з державного бюджету, а у разі незабезпечення фінансуванням планових показників у повному обсязі, кредиторська заборгованість обліковується лише за фактично надані послуги в межах бюджетних призначень відповідного року.

Стосовно здійснення видатків

на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян, то у згаданому листі Мінфін зазначив, що в даному випадку розрахунки здійснюються не з громадянами, а з підприємствами — надавачами послуг. Виходячи з цього зазначена компенсація транспортним підприємствам повинна провадитися відповідно до укладених договорів між головним розпорядником бюджетних коштів та транспортним підприємством у межах передбачених у відповідному місцевому бюджеті коштів на зазначену мету в міру надходження субвенції з державного бюджету.

Кредиторська заборгованість з виплати компенсації транспортним підприємствам за пільгове перевезення окремих категорій громадян на кінець року може обліковуватися за фактично надані послуги лише в межах бюджетних призначень відповідного року у разі незабезпечення фінансуванням планових показників. У наступному бюджетному періоді бюджетні зобов’язання здійснюються в межах бюджетних призначень з урахуванням необхідності виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік органами Держказначейства.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі